حسن زاده:

عنوان بهترین بازیکن سال، شایسته تمامی بازیکنان تیم ملی فوتسال است

بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: عنوان بهترین بازیکن سال 2016، شایسته تمامی بازیکنان تیم ملی فوتسال است و من این جایزه را به نمایندگی از 14 بازیکن دیگر دریافت کردم.

علی اصغر حسن زاده بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان و باشگاه گیتی‌پسند اصفهان که به تازگی به عنوان مرد سال فوتسال آسیا انتخاب شده است در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص انتخابش به عنوان مرد سال فوتسال آسیا گفت: بسیار خوشحال که بازهم فوتسال ایران در آسیا رتبه نخست را کسب کرد و یک ایرانی توانست این جایزه را کسب کند، ما بعد از 2 سال ناکامی در آسیا، یک سال رویایی را پشت سر گذاشتیم و قهرمان آسیا شدیم و بعد از آن هم بهترین عنوان فوتسال کشورمان یعنی سومی جهان را کسب کردیم.
 
وی ادامه داد: من این عنوان را به نمایندگی از تمامی بازیکنان تیم ملی دریافت کردم و این جایزه شایسته تمامی 14 بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان است و همه مستحق آن بودند که 3 نفر از ما نامزدهای دریافت آن بودیم و قرعه به نام من افتاد.
 
بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان در ادامه در خصوص وضعیت تیم ملی بعد از مسابقات جام‌جهانی و امکاناتی که در اختیار این تیم قرار می‌گیرد اظهار داشت: شرایط مانند گذشته است و هیچ تغییری نکرده ما امیدوار بودیم با کسب عنوان سومی جهان شرایط بهتر شود و تغییراتی حاصل شود. بازیکنان تیم ملی خواسته‌های معمولی دارند و امکانات غیر قابل باوری نمی‌خواهند.  

حسن زاده در ادامه افزود: همه از ما انتظار دارند که در سطح فینال جام‌جهانی بازی کنیم و ما هم انتظار داریم امکاناتی که در اختیار ما قرار می‌گیرد در سطح فینال باشد باید این موضوع را مد نظر داشت که سوم شدن ما در کلمبیا یک اتفاق بود و شاید دیگر رخ ندهد.

بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در پاسخ به سوالی در مورد بازی با روسیه بیان کرد: بازی های دوستانه می‌تواند کمک شایانی به ما بکند وشرایط را برای تیم ملی بهتر بکند و اگر بشود با تیم‌های بیشتری بازی کنیم قطعا برای تیم مفید تر است به هر حال با توجه به عنوانی که تیم ملی در مسابقات جام‌جهانی بدست آورده کشورهای بیشتری مایل هستند با ما بازی دوستانه برگزار کنند.
 
وی در پایان در مورد شرایط تیم گیتی‌پسند اصفهان خاطر نشان کرد: خدا را شکر می‌کنم که شرایط در گیتی پسند بسیار خوب است و تیم همدل شده تا عنوان قهرمانی را بدست آورد و بازی به بازی با تفکر برد وارد زمین می‌شود، امیدوار هستن در انتها به هدف خود برسیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار