همایش بزرگ بانوان فرهنگی با عنوان نقش نماز در کاهش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی با شرکت بانوان فرهنگی شهر کرمانشاه و با حضور مدیر امور استان های ستاد اقامه نماز کشور برگزار شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛سلیمان محبی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: نماز از مهمترین عبادات و ارکان دین است و در اسلام هیچ عبادتی همتای نماز نیست.

محبی افزود: در سال تحصیلی گذشته بیش از 200 هزار دانش آموزان فریضه مقدس نماز را در 4600 مدرسه استان در کنار معلمین خود برگزار کردند و این حرکت عظیم، نقطه عطفی برای استان کرمانشاه خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به موفقیت اخیر آموزش و پرورش در کسب مقام برتر اقامه نماز در بین دستگاه های اجرایی استان گفت: این موفقیت مرهون تلاش های فرهنگیان و باور این همکاران محترم فرهنگی می باشد.

در ادامه مسعود دریس مدیر امور استان های ستاد اقامه نماز کشور، نماز را یکی از اساسی ترین ستون های دین اسلام دانست و افزود: نماز است که اساس زندگی انسان را قوام می بخشد.
وی افزود: در اهمیت نماز و ضرورت آن در زندگی انسان 990 آیه وارد شده، بنابراین بیش از هر واجب دیگری بر آن تأکید شده است.

دریس گفت: نماز محکم ترین وسیله ای است که می تواند مانع فرو ریختن دیوار زندگی باشد، نماز یک عبادت استثنایی است و جایگزین دیگری ندارد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.