معاون عمران و برنامه ریزی فرمانداری ویژه شهرستان دزفول از بازگشایی جاده سالند و ارتباط بخش سردشت با دزفول خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالحسین پوررکنی، معاون عمران و برنامه ریزی فرمانداری ویژه شهرستان دزفول گفت:به علت بارندگی شدید، رودخانه فصلی سردشت روز جمعه طغیان کرد و این امر موجب بسته شدن جاده سالند به دزفول شده بود که صبح امروز با تلاش دستگاه های راهسازی مسیر موردنظر بازگشایی شد.

وی افزود: در حال حاضر آب رودخانه فصلی سردشت نیز کاهش یافته و وضعیت به حالت عادی خود بازگشته است .

پوررکنی بیان داشت: با توقف بارندگی بررسی وضعیت بخش های کوهستانی سردشت و شهیون دزفول در حال انجام است و تاکنون خسارتی گزارش نشده است و دستگاه های راهسازی در حال پاکسازی منطقه هستند.

معاون عمران و برنامه ریزی فرمانداری ویژه شهرستان دزفول اظهار کرد: پل سردشت در حال حاضر بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و کار پیاده رو سازی این پل نیز توسط پیمانکار انجام شده و بهره برداری از پل نیازمند تسویه حساب پیمانکار می باشد و انتظار می رود معاون امور روستایی استانداری خوزستان در این زمینه وارد عمل شود تا این پل به بهره برداری برسد و مشکل اساسی بخش سردشت دزفول مرتفع شود.

وی اذعان داشت: محدوده پل سردشت حدود 1 هزار و 600 متر و طول این پل حدود 80 متر می باشد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در بارندگی اخیر اهالی سردشت با مشکل کمبود نفت مواجه بودند که این امر نیز مرتفع شد و تاکنون مورد دیگری از خسارت گزارش نشده است.

سالند شهری در بخش سردشت دزفول در استان خوزستان می باشد که در 45 کیلومتری شمال شرقی دزفول واقع شده و با 3 هزار و 800 کیلومتر مساحت شامل 2 دهستان و 57 روستا ، 24 هزار نفر جمعیت است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.