۲ شهید حادثه حله امروزدر شادگان تشییع می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛فرج الهی  فرماندار شادگان گفت: دو شهید دیگر حادثه حله امروز بعد از نماز جمعه در شادگان تشییع می شوند.

بهروز فرج اللهی افزود: در ادامه شناسایی شهدای حادثه تروریستی حله، دو نفر دیگر از این شهرستان را شناسایی کردند که فردا پس از اقامه نماز جمعه تشییع خواهند شد.

وی گفت: با حضور مردم ولایتمدار شادگان، مراسم تشییع دو شهید عملیات تروریسی حله در این شهرستان فردا جمعه برگزار می‌شود.

فرماندار شادگان با بیان این که سه تن از شهدای این عملیات تروریستی اهل شهرستان شادگان بوده‌اند، عنوان کرد: یکی از این شهدا دو روز پیش با حضور مردم ولایتمدار این شهرستان تشییع و در ادامه شناسایی دیگر شهدا دو شهید دیگر از این شهرستان شناسایی به همین جهت و آئین‌ ویژه سوگواری و تشیع پیکر پاک و مطهر دو شهدای این عملیات تروریستی در شادگان فردا جمعه برگزار می شود.

فرج اللهی در ادامه به معرفی شهدای شهرستان شادگان که تاکنون شناسایی شدند پرداخت و گفت: یکی از شهدای مظلوم شهید «کاظم صالحی» نام دارد و یکی دیگر از شهدا نیز همسر این شهید به نام شهیده «فضیله صالحی» است که اهل شادگان هستند.

وی، یکی دیگر از شهدای این شهرستان را معرفی کرد و گفت: شهیده «هاشمیه صالحی» اهل روستای دریسیه بخش دارخوین نیز در حادثه تروریستی حله به شهادت رسید و پیکر مطهرش شناسایی شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.