مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: معتقدم داور می توانست یک پنالتی صد درصد به سود تیم ما اعلام کند که متاسفانه از انجام دادن این کار چشم پوشی کرد.

حسن بیت سعید در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درمورد پیروزی تیم فوتبال استقلال خوزستان مقابل سایپا بیان کرد: بازیکنان تیم استقلال خوزستان امروز در مقابل سایپا خوب عمل کردند و اگر از موقعیت‌ها استفاده مطلوب تر می‌کردیم، می توانستیم با اختلاف گل بیشتری این تیم را شکست دهیم.

وی افزود: بُرد امروز متعلق به هواداران این تیم است، که از خوزستان برای تشویق تیم به تهران آمدند و امیدوارم این پیروزی ها همچنان تداوم داشته باشد.

این بازیکن در ادامه گفت: هنوز برای 3 بازی باقیمانده تا پایان نیم‌فصل،امیدوارم در این بازی ها هم بتوانیم تمام امتیازات را کسب کنیم تا در نیم فصل دوم با اندوخته بهتری بازی های مان را ادامه دهیم.ازطرفی تمام سعیمو می کنم تا مانند فصل گذشته بتوانم برای تیمم مفید باشم.

بیت سعید در پایان خاطر نشان کرد: معتقدم داور می توانست یک پنالتی صد درصد به سود تیم ما اعلام کند که متاسفانه از انجام دادن این کار چشم پوشی کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار