به یاد قربانیان قطار تبریز _ مشهد

تراکتور، سیاه پوش به دیدار پدیده می رود

مدیر کانون هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز از سیاه پوش شدن این تیم برابر پدیده مشهد به یاد درگذشتگان شهدای حله و قربانیان قطار تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران قلیچ خانی، مدیر کانون هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در گفت و گو با رادیو ورزش در ارتباط با تمهیداتی که برای رویارویی این تیم برابر پدیده درنظرگرفته شده است گفت: با توجه به اینکه تعدادی از همشهریان در حادثه قطار تبریز- مشهد دار فانی را وداع گفته اند؛ همچنین برای سوگواری شهدای حله، مراسمی را تدارک دیده ایم و قرار است که فردا تیم و هواداران، همه سیاهپوش باشند. 

وی خاطرنشان کرد: ما مسائلی مثل بازی و تلاش برای رسیدن به صدر جدول را بر عهده مربی، کادر فنی و بازیکنان گذاشته ایم. خوشبختانه همه مصمم هستند که صدر جدول را از دست ندهیم. فردا ما با تشویق هایمان و بازیکنان با تلاش خود سعی می کنیم پیروز میدان باشیم.

قلیچ خانی به مشکلات موجود اشاره کرد و یادآور شد: مشکل ما این است که در ورزشگاه اختصاصی بازی می کنیم و از نظر مکان واقعاً در مضیقه هستیم. در بازی گذشته 5،6 هزار هوادار به ورزشگاه آمدند؛ متأسفانه خیلی از افراد بیرون ماندند و برخی هم بازگشتند. ورزشگاه یادگار امام برای ما یک معضل شده و همه را اذیت می کند؛ انشالله با تدبیر و تلاش مسئولان این مشکل برطرف شود. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار