مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان اظهارکرد: حدود 26 سیلو در مناطق 15 گانه شهرداری اصفهان دایر شده که پس از جمع آوری برگ ها ، طی فرآیند فرآوری "خاکبرگ" تولید می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،احمد سلیمانی پور  با تاکید بر ممنوع بودن سوزاندن برگ های پاییزی در شهر اصفهان گفت: بسیاری از شهرها برگ های پاییزی را پس از جمع آوری  می سوزانند ، اما سوزاندن برگ در اصفهان ممنوع شده است.
وی از شهروندان خواست که در کنار برگ هایی که در پارکها و کوچه ها جمع آوری می شود، زباله های خود را نریزند زیرا وارد شدن زباله به سیلوهای برگها اثرات منفی به همراه دارد.
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان تصریح کرد: هر سال از بیش از 2 میلیون و 500 هزار درخت اصفهان ، نزدیک به 2 هزار تن برگ روی زمین می ریزد و 1500 نفر از نیروهای سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان آنها را جمع آوری می کنند تا همچنان پاییز در شهر ما دلربا باشد.
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان اضافه کرد: حدود 26 سیلو در مناطق 15 گانه شهرداری اصفهان دایر شده که پس از جمع آوری برگ ها ، طی فرآیند فرآوری "خاکبرگ" تولید می شود.
 وی با اشاره به اینکه از برگ هایی که وارد سیلوهای شهرداری های مناطق 15 گانه شهرداری اصفهان می شوند 2 هزار تن خاکبرگ تولید می شود، خاطرنشان کرد: اگر قیمت خاکبرگ ها کیلویی 500 تومان باشد، در واقع حدود یک میلیارد تومان به اقتصاد فضای سبزشهرمان کمک کرده ایم.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار