زمین ورزشی فوتبال در روستای قره سو از توابع بخش لوندویل این شهرستان احداث می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛ رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا گفت: این فضای ورزشی در زمینی به مساحت 17 هزار متر مربع برای رشته ورزشی فوتبال ساخته می شود و به سبب وجود فضای کافی، احداث سالن ورزشی در حاشیه زمین فوتبال نیز جزو برنامه های بلند مدت اداره ورزش و جوانان آستاراست.
وحید خاصی پور افزود: عملیات تسطیح زمین و فنس کشی دو هزار متر مربع از زمین با صرف اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون ریال انجام و به منظور احداث رختکن و سرویس بهداشتی آن 500 میلیون ریال منظور شده است.
خاصی پور اظهار کرد: این زمین ورزشی تا پایان امسال برای استفاده اهالی روستای قره سو و شهر لوندویل آماده خواهد شد.
وی اضافه کرد: روستاهای سیبلی، باغچه سرا، کانرود و هجرت آستارا زمین ورزشی فوتبال دارند و این شهرستان دارای 34 هزار و 677 متر مربع فضای روباز و 9 هزار و 897 متر مربع فضای سر پوشیده ورزشی است.
وی با اشاره به اینکه شهرستان آستارا به لحاظ سرانه فضای ورزشی رتبه چهارم استان گیلان را داراست، افزود: این اماکن ورزشی سرمایه های ملی هستند و برای نگهداری بهینه از آنها تلاش می شود.
شهرستان آستارا در منتهی الیه غرب استان گیلان قرار دارد و هفت هزار ورزشکار در 30 هیات ورزشی در این شهرستان ساماندهی شده است.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.