یازدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در دو رشته مفاهیم قرآن و نهج البلاغه و تفسیر قرآن کریم همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان منابع آزمون رشته تفسیر را از کتاب «قاموس قرآن جلد(٢)» و تفسیر همراه جزو ١٧ تا ٢٠ قرآن کریم و منبع آزمون رشته مفاهیم را جزوه آموزشی «امر به معروف و نهی از منکر در قرآن و نهج البلاغه» گردآوری علی تقوی یگانه معرفی کرد.

هاشم شیرازیان با بیان اینکه شرایط سنی شرکت کنندگان در رشته مفاهیم قرآن و نهج البلاغه ١٨ تا ٣٠ سال اعلام شده است، افزود: همه اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان که شرایط سنی را داشته باشند می توانند در این رشته شرکت کنند.

وی تصریح کرد : رشته تفسیر قرآن کریم ویژه ائمه جماعات مساجد برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه ٥٧ قرآن پژوه در این دو رشته ثبت نام کرده اند، اظهارداشت: رشته مفاهیم فقط در مرحله استانی برگزار می شود اما نفر برگزیده رشته تفسیر جواز حضور در مسابقات کشوری که دهه سوم آذرماه به میزبانی استان قم برگزار می شود را کسب می کند.

گفتنی است :این مسابقه استانی روز جمعه ١٢ آذرماه همزمان با سراسر کشور ساعت ١٠ صبح در مسجد حجت ابن الحسن عسکری علیه السلام بجنورد برگزار می شود.

انتهای پیام /ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.