کارگردان نمایش رنگ رنگ نقاشی گفت: دور دوم اجراهای عمومی این نمایش را در تهران و شمال کشور ادامه می دهیم.

اجرای نمایش «رنگ رنگ نقاشی» در شمال کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ بهرام دوست قرین که با نمایش رنگ رنگ نقاشی در بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان حضور دارد، اظهار داشت: ما دور اول اجراهای نمایش را در همدان و تالار هنر تهران داشتیم و حالا تصمیم داریم دور دوم اجراها را داشته باشیم. رایزنی هایی با چند سالن در تهران برای ادامه اجرای عمومی انجام دادی . هم چنین صحبت هایی برای اجرای عمومی نمایش در شمال کشور شده و احتمالا تور اجرایی را در کشور در شهرهای نور و محمود آباد و.. خواهیم داشت.

وی درباره میزان تغییرات اجرای این نمایش در جشنواره نسبت به اجرای  عمومی تصریح کرد: برای اجرای نمایش در جشنواره همدان تغییرات زیادی نداریم.

دوست قرین درباره ارزیابی و میزان اثر گذاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان گفت: من چهل و سه نمایش کودک کار کردم، ٦ دوره در جشنواره کودک شرکت دارم و در پنج دوره اثرم منتخب شد. به نظرم اگر جشنواره هدایت شده باشد، بسیار موفق عمل خواهد کرد. در دوره هایی احساس کردم، جشنواره بار علمی، آموزشی و حرفه ای خود را از دست داده اما خوشبختانه طی سالهای اخیر با حضور شهرام کرمی به عنوان دبیر به ثبات خوبی رسیده است.

وی افزود: وقتی هنرمندان هم ثبات و بازدهی جشنواره را احساس کنند، مسلما با اشتیاق بیشتری در آن شرکت می کنند. آنها به جشنواره می آیند و با یکدیگر تعامل می کنند. با مهمانان خارجی به گپ و گفت می پردازند و این موضوع به رونق تئاتر کودک و نوجوان کمک می کند.

دوست قرین در پایان درباره فعالیت های جدیدش خاطر نشان کرد: برادرم عباس دوست قرین که یکی از نویسنده های مطرح حوزه کودک و نوجوان است، دو متن جدید نوشته که در حال رایزنی برای اجرای عمومی یکی از این آثار تا پایان سال در همدان هستیم.

انتهای پیام/ د
برچسب ها: شمال ، تئاتر کودک ، همدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.