جسد فرد ناشناسی در محل حاشیه رودخانه زاب پیرانشهر پس از 21 سال کشف و هویت آن شناسایی بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛در پی برداشت شن و ماسه در حاشیه های رودخانه زاب  در محل روستای ” بلاو” از توابع شهر ربط سردشت در اواسط آبان ماه سالجاری جسد فرد ناشناسی کشف شد.

جسد کشف شده که تنها لباس و استخوان هایش پیدا و زیر خروارها شن و ماسه دفن شده بود جهت انجام مراحل قانونی و آزمایشات پزشکی لازم جهت شناسایی به مراجع قانونی تحویل داده شد.


پس از طی مراحل کثیر و انجام آزمایش DNA شناسایی و معلوم شد که جسد متعلق به فردی است که حدود ۲۱ سال قبل در محل کشف شده، ناپدید شده بود.


بنا به اظهار یکی از بستگان مرحوم، جسد کشف شده متعلق به فردی بنام ابراهیم نبی زاده است که  ۲۱ سال قبل به منظور انجام  شغل کولبری عازم مرز شده بود که متاسفانه به دلیل طغیان شدید رودخانه زاب موفق به عبور از آن نمی شود و در نهایت در رودخانه زاب غرق می شود.


فرد متوفی در سال ۱۳۷۴ در نزدیکی نلاس از توابع شهرستان  سردشت غرق شده بود که پس از آن اعضای خانواده فوت شده تمامی منطقه را از جمله قسمتهایی از خاک کردستان عراق را که در مسیر رودخانه زاب قرار داشت در پی یافتن جسد وی جستجو کردند که متاسفانه تلاش آنها در آن زمان بی نتیجه ماند.

انهای پیام/م/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.