اردبیل؛

تیر توطئه های دشمن با شجاعت شهدای مدافع حرم به سنگ خورده است

امام جمعه نمین با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم ادامه دهندگان راه بسیجیان در دفاع حریم آل الله هستند گفت: تیر توطئه های دشمن با شجاعت شهدای مدافع حرم به سنگ خورده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ حجت الاسلام یوسف زاده در مراسم یادواره شهدای مدافعین حرم و گرامیداشت یاد و خاطره مرحومین استاد موذن زاده،آیت الله موسوی اردبیلی و مرضیه دباغ در نمین افزود: شهدای مدافع حرم حق بزرگی بر گردن ما داشته و امنیت موجود کشور مرهون خون این شهدا است.

وی افزود: شهدای مدافع حرم امتیازهایی دارند که یکی از این امتیازها دفاع از حرم‌های اهل‌بیت و شهادت در این راه است که اگر شهدای حرم جلوی داعش را نمی‌گرفتند امروز باید داخل کشور با داعش می‌جنگیدیم.

امام جمعه نمین با اشاره به اینکه باید هدف و منزلت شهدا را قدر بدانیم افزود: شهادت عروج جاودانه، به ابدیت پیوستن و بالاترین ارزش و امتیازی است که انسان‌های ممتاز به آن رسیده‌اند.

حجت الاسلام یوسف زاده در ادامه ضمن تسلیت درگذشت سلطان المادحین استاد سلیم موذن زاده اردبیلی آن مرحوم را چهره درخشان و ماندگار مداحی اهل بیت(ع) و الگوی مناسبی برای سایر مداحان دانست و افزود: مرحوم موذن زاده نمونه کاملی از یک مومن و اردتمند امام حسین(ع) بود که لحظه ای از ذکر مصیبت سیدالشهداء (ع) دریغ نکرد.

وی با اشاره به درگذشت آیت الله موسوی اردبیلی و تسلیت آن به همه مردم استان اردبیل اظهار داشت: این عالم ربانی از ابتدای انقلاب یار و همراه حضرت امام خمینی(ره) بود و به دلیل اطمینانی که رهبر کبیر انقلاب به آیت الله موسوی اردبیلی داشت مسئولیت‌های مهمی به ایشان واگذار شد و پس از ارتحال حضرت امام نیز آنمرحوم همواره در کنار رهبر معظم انقلاب بود.

وی در ادامه به ضایعه درگذشت بانوی انقلابی مرضیه حدیدچی اشاره کرد وگفت: این بانوی پرهیزکار، تربیت شده‌ی مکتب قران و نمونه والایی از تربیت دینی و رسیدن به این حیات طیبه بود و زندگینامه‌ی او سرشار از مبارزه خستگی‌ناپذیر علیه استکبار و استبداد بود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.