شهردار نمین گفت: از آغاز فعالیت دولت تاکنون بیش از 80 میلیارد ریال پروژه عمرانی در شهر نمین اجرایی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مرتضی مقدم با اعلام این خبر گفت: شهرداری نمین از آغاز استقرار و فعالیت دولت تدبیر و امید توانسته است بالغ بر 80 میلیارد ریال پروژه عمرانی در شهر نمین بر اساس اولویت ها و برنامه ریزی ها انجام دهد.

وی با اشاره به این مطلب که فقط از آغاز سال جاری تاکنون بالغ بر 30 میلیارد صرف پروژه های عمرانی و آبادانی شهر شده است اظهار داشت: 14 پروژه در قالب این 30 میلیارد ریال از آغاز سال در سطح شهر نمین اجرایی شده است.

شهردار نمین افزود: آسفالت ریزی معابر و خیابانها، احداث فروشگاههای میدان میوه و تره بار، تکمیل مبلمان شهری، اجرای مجتمع خدمات رفاهی بابونه، لاین دوم مسیر سلامت، ایستگاه تندرستی، احداث بوستان از جمله اقداماتی است که از آغاز سالجاری تاکنون در شهر نمین اجرایی شده است.

مقدم با اشاره به اینکه در دهه فجر سال جاری نیز بالغ بر 20 میلیارد ریال پروژه عمرانی در شهر نمین به بهره برداری می رسد بیان داشت: با عنایت خداوند و تلاش و همدلی اعضای شورای اسلامی شهر و مجموعه شهرداری حرکت توسعه شهر نمین در حال سرعت گرفتن است.

وی در ادامه با بیان اینکه هدف گذاری شهرداری نمین در ماه های آتی احداث مجتمع تجاری اداری در شهر نمین با سرمایه گذاری بالغ بر 35 میلیارد ریال است افزود: در برنامه ریزی های آینده با صرف 20 میلیارد ریال آسفالت معابر و خیابانهای سطح شهر ادامه خواهد یافت.

شهردار نمین با بیان این مطلب که میزان صدور پروانه ساختمانی در شهر نمین نسبت به سال گذشته 23 درصد رشد داشته است گفت: در 5 ماهه اول سالجاری نزدیک به 20 مورد پروانه ساختمانی توسط شهرداری نمین صادر شده است.

مقدم افزود: با صرف مبلغ 350 میلیون ریال نقشه برداری در سطح شهر برای اصلاح طرح تفصیلی در حال انجام است.

وی در خصوص اجرای برنامه های فرهنگی توسط این مجموعه نیز گفت: پاکسازی عمومی جنگل فندقلو، برگزاری قرائت ادعیه های مقدسه در مناسبت های مختلف، برگزاری کلاس های پیشگیری از اعتیاد، حمایت از اجرای تئاترهای متنوع در سطح شهر از جمله این برنامه هاست.

مقدم گفت: شهرداری نمین در زمینه ورزشی نیز اقدامات مناسبی انجام داده که از جمله آن می توان به کسب مقام سوم تیم شهرداری نمین در مسابقات فوتسال استان و حضور تیم گلشهر شهرداری نمین در مسابقات سطح اول استان اشاره کرد.

وی در پایان سخنان خود از تجهیز آتش نشانی شهر نمین به ست هیدرولیک امداد و نجات با صرف هزینه یک میلیارد ریالی خبر داد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: اردبیل ، اجرای ، پروژه ، عمرانی ، شهر ، نمین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.