همایش یاوران ولایت به مناسبت هفته بسیج با حضور اقشار مختلف بسیجیان در شفت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛

به مناسبت هفته بسیج همایش یاوران ولایت و مجمع عالی بسیج شفت با حضور گسترده اقشار مختلف بسیجی اعم از اداری، فرهنگیان، بسیج حوزه پایگاه های مقاومت خواهران و برادران این شهرستان در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه شفت در این همایش با تبریک و گرامیداشت هفته بسیج، گفت : دستور تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) یکی از شاهکارهای تاریخ انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام انوش تفهمی با بیان اینکه اقشار مختلف بسیج در طول انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نقش بی بدیل و غیرقابل انکاری را ایفا کردند، گفت: امروز نیز به فرمان امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری حفظ آرمان و ارزش های انقلاب اسلامی وظیفه اصلی بسیجیان است.
وی با تأکید براشاعه و ترویج روحیه و تفکر بسیجی در سطح جامعه، افزود: با توجه به شرایط امروز جهان، درگیری در اکثر کشورهای منطقه و توطئه استکبار جهانی علیه نظام مقدس اسلامی، ترویج روحیه بسیجی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه شفت رمز موفقیت انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) و حفظ اقتدار و عزت نظام اسلامی با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری را اتصال ولایت و رهبری با مردم عنوان و خاطرنشان کرد: این اتصال مانع از فروپاشی نظام اسلامی با وجود همه توطئه ها علیه کشور شده است.
وی با اشاره به اینکه برخی اسلام را تنها در مهدویت دانسته و حتی تعبیر درستی از آن ندارند، تصریح کرد: متاسفانه این تعبیرات اشتباه توسط برخی افراد و خواص سبب آسیب به کشور می شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.