فرمانده سپاه قم بابیان این که راهیان نور در حال تبدیل شدن به یک سفر گران قیمت است گفت:راهیان نور نیاز به حمایت مسئولان دارد.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در جلسه شورای اسلامی شهر با اشاره به اینکه راهیان نور در حال تبدیل شدن به یک سفر گران است، از مسئولان خواست برای این سفر کمک‌هایی در نظر بگیرند.
 
فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) قم با توجه به اثرات سفر راهیان نور گفت: یکی از بهترین سفرهای موجود تحول ساز در کشور است که با گرد هم آوردن جوانان، فرصت خوبی برای امورات تربیتی فراهم می‌کند.
 
وی درادامه گفت: این سفر کم کم سفر گرانی شده و انگیزه حضور در آن مانند سفرهای زیارتی و سیاحتی نیست که انتظار داشته باشیم پول زیادی در این سفر هزینه شود در نتیجه نهادها باید از این سفر حمایت کنند تا همچنان ارزان بماند.
 
احمدی معتقد است اگر شرایط فراهم باشد و کمک‌هایی از سوی شهرداری و دیگر نهادها به بسیج مساجد و محلات کمک شود، این سفر قدرتمندتر برگزار خواهد شد.
 
وی با اشاره به اینکه نیاز دیگر بسیج در استان مربوط به اردوگاه شهید زین الدین در سرزمین خوزستان است خاطرنشان کرد: اکثر استان‌ها در خرمشهر اردوگاه دیگری دارند که ما هم اگر چنین اردوگاهی داشته باشیم به بهره‌وری بیشتر زائر از این سفر نورانی کمک می‌کند.

فرمانده سپاه قم افزود: اردوگاه شهید زین الدین هم ۳۰ سال پیش ساخته شده و در حال مستهلک شدن است و نیاز به مرمت دارد تا بتواند از سالی ۱۵ هزار جوان قمی پذیرایی کند.
 
وی با اشاره به اقدامات عمرانی سپاه در قم اضافه کرد: در شهر قم سه استخر می‌سازیم و آماده هستیم به شرط تأمین زمین از سوی شهرداری قم تا ۴۰ سالن ورزشی در قم بسازیم و توقع داریم شهرداری قم هم به احترام واژه بسیجی خدماتی برای بسیجیان استان قم فراهم کند.
 
احمدی از شهرداری خواست مجموعه‌هایی که مجتمع‌سازی می‌کنند را به ساخت یک پایگاه بسیج متقاعد کند. در نظر گرفتن سهمی برای پایگاه بسیج در ساخت مسجد و حسینیه و دیگر اماکن عمومی هم از دیگر درخواست‌های وی بود.
 
فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) با اشاره به آسیب‌های فضای مجازی، ادامه داد: به اقتضای ذائقه جوان‌ها باید امکانات جایگزین برای فضای مجازی فراهم کنیم و تا وقتی این کار را نکرده باشیم، نمی‌توانیم از نظر فرزندانمان خاطر جمع باشیم.
 
وی با اشاره به تلاش دشمن برای وارد کردن توطئه‌های خود به قلب جامعه اسلامی، اظهار داشت: باید فضاهای شهری برای تخلیه انرژی جوانان فراهم شود تا از این آسیب‌ها دور شوند.
 
احمدی به نامگذاری سال جاری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اشاره کرد و افزود: شهرداری و شورای شهر در فرهنگ‌سازی برای اقتصاد مقاومتی تلاش بیشتری داشته باشند و شرایطی فراهم شود تا تولیدات اقتصاد مقامتی برای مردم نمایش داده شود.


انتهای پیام/ش
   

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار