معاون بین الملل دانشگاه خواجه نصیر از درخواست 20 استاد ایرانی مقیم خارج برای تدریس در این دانشگاه خبر داد.

فرهاد یزدان دوست معاون بین الملل دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: از ابتدای امسال موضوع دعوت استادان ایرانی مقیم خارج از کشور برای تدریس در دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی مطرح شد تا این گروه از افراد به عنوان اساتید مهمان و مدعو همکاری می کنند.
 
وی افزود: وزارت علوم به این نتیجه رسیده با توجه به فعالیت بی سابقه ای که در پژوهش، آموزش و کسب رتبه ی برتر در دنیا وجود دارد، دانشگاه‌های کشور توان بین المللی شدن را دارند.

معاون بین الملل دانشگاه خواجه نصیر بیان کرد: دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی تا کنون  در فراهم کردن تسهیلات برای ورود استادان ایرانی غیر مقیم داشته است.

وی با بیان اینکه رفت و آمد استادان مدعو به دانشگاه باید تعریف شود، تصریح کرد: افراد شناخته شده و صاحب نظر علمی امکان همکاری با دانشگاه خواجه نصیر را دارند، بدون شک بسیاری از ایرانی های مقیم خارج از کشور موقعیت های علمی و تراز اول در جهان دارند که همکاری با آنان در دستور کار دانشگاه است

یزدان دوست تاکید کرد: از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بنیاد ملی نخبگان برنامه ریزی های وسیعی برای شکل گیری همکاری با استادان ایرانی خارج از کشور در حال انجام است.

وی یادآورشد: حدود 20 نفر از استادان غیرمقیم ایرانی تقاضای خود را برای ورود به کشور اعلام کرده اند که دانشگاه با نیمی از استادان که درخواست داده اند موافقت کرده و در مرحله اجرایی جذب این اساتید هستیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار