کرمانشاه؛

جهت‌دار کردن نیات واقفین به سمت نیازهای روز جامعه

رئیس دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه از واقفان خواست تا هوشیارانه اموال و دارای‌های خود را وقف کنند و به وقف‌های زودگذر اکتفا نکنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حجت الاسلام محمدقاسم احمدی جهت‌دار کردن نیات واقفین به سمت نیازهای روز جامعه را یک اقدام خوب در راستای کمک به رفع مسائل و مشکلات روز جامعه دانست.

رئیس دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه اظهار کرد: نیات زودگذر نیاتی هستند که خیلی زود عمرشان به سر آمده و نمی‌توانند دردی از جامعه را دوا کنند که از جمله آنها می‌توان به وقف روشن کردن شمع اشاره کرد که البته شاید بتوان با سازوکارهایی این نوع از موقوفات را به سمت نیازهای روز همچون تامین لامپ و برق تغییر داد.

وی از افرادی که می‌خواهند بخشی از اموال و دارایی خود را وقف کنند، خواست تا هوشیارانه این کار را انجام داده و به وقف‌های زودگذر اکتفا نکنند.
رئیس دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه  در ادامه با اشاره به مسائل و مشکلات جامعه امروز گفت: امروز در جامعه مسائل و مشکلاتی داریم که یا موقوفاتی برای آنها وجود ندارد و یا اینکه تعداد موقوفات مربوط به آنها خیلی کم است که همه اینها لزوم آگاهی‌رسانی و سمت و سو دادن موقوفات به سمت نیات جدید را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار