اردبیل؛

سرشماری یک ظرفیت برای کشور است

فرماندار شهرستان خلخال گفت: اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن یک ظرفیت برای کشور است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ فریدون بابایی در آیین اختتامیه سرشماری عمومی نفوس و مسکن خلخال و تجلیل ازدست اندرکاران اجرای این سرشماری افزود: از45 هزار و 588 مکان مراجعه شده توسط ماموران سرشماری 26 هزار و 18 خانوار فهرست شدند که از این تعداد 16 هزار و 482 خانوار به صورت حضوری و 9 هزار و 208 خانوار به صورت اینترنتی و دریافت کد آماری توسط ماموران به ثبت رسید.

وی با اشاره به نتایج کسب شده در سرشماری در مرکز شهرستان و سایر بخش‌های خلخال گفت: کیفیت سرشماری مد نظر فرمانداری شهرستان بود که این اقدام با تلاش شایسته سرشماران و کارشناسان فنی و اجرایی در ستاد سرشماری شهرستان خلخال محقق شد.

بابایی گفت: اگر دقیقا آماری از مهاجرفرستی، آماری از بیکاری داشتیم مطمئنا خیلی راحت برنامه‌ریزی برای رفع این مشکل‌ها پیش رو بود که همین کار سرشماری برای استخراج همین آمارهاست و آمارهایی که در برنامه‌ریزی برای توسعه و گسیل خدمات نیاز است از همین سرشماری استخراج می‌شود.

وی با اشاره به کسب رتبه اول سرشماری اینترنتی در شهرستان خلخال در سرشماری نفوس و مسکن سال 95 گفت: در سرشماری حضوری خانه به خانه آمارها دقیق‌تر از اطلاعات اینترنتی است و این در حالی است که مامور سرشماری تلاش می‌کند تا اطلاعات دقیق و با کیفیت را از خانوار بگیرد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: اردبیل ، سرشماری ، ظرفیت ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۱۴:۰۶ ۰۹ آذر ۱۳۹۵
سرشمارى براى مسئولان قابل تامل است. متاسفانه جمعيت خلخال دوباره کاهش يافته است.