مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: باید پروژه های عمرانی مخصوصا در بخش بزرگراهی و شریانی بی وقفه دنبال شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ عبداله بهادری گفت: تاخیر در بارش می تواند فرصت اجرای پروژه های حوزه ساخت و توسعه راه ها را در فصل سرد پیش رو فراهم کند.

بهادری در ادامه به از سر گرفتن پروژه بزرگراه اسلام آباد – پل دختر هم اشاره کرد و گفت: باید با سرعت عمل و جدیت و بهره جویی از شرایط آب و هوایی وقفه پیش آمده در اجرای پروژه مذکور در پی تردد با شکوه زائرین اربعین حسینی پیش آمده هم جبران شود.

این در حالی است که کلیه قطعات باقی مانده در مسیر بزرگراه کربلا ، به سرعت در حال پیگیری و انجام است.

قطعات 4 ، 6 و 5 الف مجموعا به طول 26/5 کیلومتر تا پایان سال بخش اعظم خود را در اختیار کاربران جاده ای قرار خواهد داد.قطعات 7 و 8 هم تا سرپل ذهاب با پیشرفت فیزیکی قابل قبولی در حال اجراست.

به گفته مدیر کل راه و شهرسازی استان در چند روز آینده مناقصه قطعات 9 و 10 به طول 16 کیلومتر ، در مسر منتهی به شهرستان قصرشیرین هم انجام خواهد شد.

در کنار پروژه های فعال استان می توان از پروژه های سه راهی هرسین – هرسین ، سنقر – بیستون ، سه راهی بیاشوش – جوانرود هم نام برد که بنا به گفته مهندس بهادری علی رقم سرد سیر مکان پروژه های مذکور ،نبود بارش می تواند زمان لازم برای اجرای بی وقفه را فراهم کند.

وی گفت: از آغاز سال 95 ، اجرای آسفالت 185 کیلومتر راه روستایی ، نقش چشمگیری در ارتقای شاخص برخورداری از راه های آسفالته در روستاهای استان نسبت به کشور داشته ایم.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.