شهردار کرمانشاه بر سرعت، دقت وکیفیت مطلوب انجام امور مربوط به ارباب رجوع و برخورد مناسب پرسنل با شهروندان تاکید کرد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ آرش رضایی گفت: برای اینکه اعتماد شهروندان را به شهرداری جلب کنیم باید در راستای رضایتمندی و برخورد بهینه و مناسب گام برداریم.

وی از مدیران شهرداری خواست تا عدالت و انصاف در ارائه خدمت به شهروندان و مراجعه کنندگان را سرلوحه وظایف خود قرار دهند و از آراستگی محیط کار نیز غافل نشوند.

وی همچنین ازمدیران خواست نظارت کاملی بر حسن رفتار کارکنان با شهروندان داشته باشند و نسبت به برطرف کردن موانع اجرایی و وقتگیر برای خدمات مطلوب اقدام کنند.

شهردار کرمانشاه به مدیران شهرداری توصیه کرد که عملکرد کارکنان را جهت تشویق و تنبیه آنان با توجه به ضوابط قانونی و شاخصهای دقیق ارزشیابی، ارزیابی نمایند.

وی تصریح کرد: خدمات‌رساني و توسعه زيربنايي شهر و مناطق شهري جز از طريق بررسي و نظارت دقيق و مداوم بر نيازها و مشكلات محلات و ساكنان آن امكان‌پذير نيست و شهرداران مناطق بايد با اعمال اين نظارت‌ها برنامه‌ريزي‌هاي شهري خود را بر اساس نيازها و خواسته‌هاي شهروندان و مشكلات محلات تدوين نمايند.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.