به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ آرش رضایی گفت: برای اینکه اعتماد شهروندان را به شهرداری جلب کنیم باید در راستای رضایتمندی و برخورد بهینه و مناسب گام برداریم.
وی از مدیران شهرداری خواست تا عدالت و انصاف در ارائه خدمت به شهروندان و مراجعه کنندگان را سرلوحه وظایف خود قرار دهند و از آراستگی محیط کار نیز غافل نشوند.
وی همچنین ازمدیران خواست نظارت کاملی بر حسن رفتار کارکنان با شهروندان داشته باشند و نسبت به برطرف کردن موانع اجرایی و وقتگیر برای خدمات مطلوب اقدام کنند.
شهردار کرمانشاه به مدیران شهرداری توصیه کرد که عملکرد کارکنان را جهت تشویق و تنبیه آنان با توجه به ضوابط قانونی و شاخصهای دقیق ارزشیابی، ارزیابی نمایند.
وی تصریح کرد: خدماترساني و توسعه زيربنايي شهر و مناطق شهري جز از طريق بررسي و نظارت دقيق و مداوم بر نيازها و مشكلات محلات و ساكنان آن امكانپذير نيست و شهرداران مناطق بايد با اعمال اين نظارتها برنامهريزيهاي شهري خود را بر اساس نيازها و خواستههاي شهروندان و مشكلات محلات تدوين نمايند.
انتهای پیام/پ