سرمربی تیم شهرداری کاشان گفت: با توجه به وضعیت فعلی لیگ برتر بسکتبال و شرایط تیم شهرداری کاشان، صعود به مرحله پلی‌آف دور از انتظار نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجید صالحی  اظهار کرد: مجموعه شهرداری کاشان انتظار دارند حضور آبرومندانه‌ای در لیگ داشته باشیم که با توجه به برد برابر تیم‌های شهرداری تبریز و آس.اس شیراز به نظر می‌رسد توانسته باشیم انتظارات را جواب بدهیم.

وی با ابراز امیدواری نسبت به آینده این تیم در لیگ برتر بسکتبال افزود: با توجه به نتایج کسب شده، صعود به جمع هشت تیم برتر لیگ دور از دسترس نیست و در تلاش هستیم با کسب چند برد دیگر، صعود به جمع هشت تیم را قطعی کنیم.

سرمربی تیم شهرداری کاشان در خصوص کنار گذاشتن بازیکنان خارجی بیان داشت: این دو بازیکن نتوانسته‌اند نظر کادر فنی را جلب کنند و تصمیم داریم بازیکنان دیگری را جایگزین آن‌ها کنیم.

وی یادآور شد: اگر در نیم فصل نخست اقدام به جذب بازیکن نکرده بودیم، تا پایان دور برگشت هم امکان به خدمت گرفتن نداشتیم و به همین خاطر برای جذب بازیکن تعجیل کردیم.

صالحی با بیان اینکه فصل گذشته به عنوان مدیر فنی به تیم شهرداری کاشان پیوستم و در جریان امورات این تیم بودم، تصریح کرد: نهادهایی همانند شهرداری که در ورزش قهرمانی فعالیت می‌کنند، زیر ساخت‌های لازم در این حوزه را در اختیار ندارند اما به مرور شرایط بهبود پیدا می‌کند.

 تیم شهرداری کاشان که فصل گذشته در لیگ دسته یک حضور داشت، موفق به کسب سهمیه لیگ برتری شد و در 5 هفته سپری شده، دو برد و سه باخت کسب کرده است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار