سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده رضوی از ورود بیش از 110 زائر پیاده از مبادی مختلف به مشهد الرضا تا عصر امروز به مشهد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،حسین رضایی گفت: حدود 55 هزار نفر از زائران پیاده ای که وارد مشهد شده اند و پیش بینی محل اسکان نداشتند توسط جمعیت خدمتگزاران و دستگاه های مربوط در فضاهای مهیا شده اسکان داده شدند.

وی با بیان اینکه به منظور اسکان زائران پیاده در مشهد 240 مدرسه، حسینیه و محل اسکان تدارک شده که بالغ بر 110 هزار نفر ظرفیت دارد، گفت: با این حال ظرفیت قابل توجهی همچنان در اختیار است ضمن آنکه آمادگی برای اسکان اضطراری و نیز بیش از این میزان هم در مشهد وجود دارد.

سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده رضوی با اشاره به اینکه حرکت کاروان ها در مسیرهای منتهی به مشهد همچنان ادامه دارد، گفت: از فردا نیز کاروان های دیگری از شهرهای اطراف مشهد حرکت می کنند تا در روز شهادت امام علی بن موسی الرضا (ع) خود را به پایبوس حضرت برسانند.

رضایی اظهار کرد: هم اکنون تمامی 260 ایستگاه صلواتی تدارک شده نیز در طول مسیرها فعال و در حال خدمت رسانی هستند و در برخی مسیرها مردم و اهالی روستاها و مناطق مسیر، به صورت خودجوش اقدام به پذیرایی از زائران کرده و می کنند.

پیش بینی شده  در این ایام 330 هزار زائر پیاده از اقصی نقاط کشور وارد مشهد شوند.

انتهای پیام//ف.ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.