سرلشکر فیروزآبادی:

داعش زاییده تفکر وهابی است/ سعودی‌ها با پول نفت از تکفیری‌ها حمایت می‌کنند

مشاور نظامی فرماندهی کل قوا گفت: حضور رزمندگان اسلام در عراق و سوریه برای دفاع از حریم اهل‌بیت ستودنی و قابل ارزش و احترام است.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرلشکر سیدحسن  فیروزآبادی مشاور نظامی فرماندهی کل قوا صبح امروز در مراسم یادواره شهدای بخش چندار و شهر کوهسار که در مسجد امام حسن مجتبی(ع) این شهر و با حضور خانواده‌های شهدای انقلاب اسلامی، شهدای مدافع حرم و نماینده مردم در مجلس و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد، با تسلیت ایام ماه صفر و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، اظهار داشت: شهادت امام حسین(ع) در راه حفظ عظمت دین اسلام بود و اگر ایشان قیام نمی‌کرد نامی از اسلام و رسول خدا باقی نمی‌ماند.

وی با اشاره به رشادت‌های رزمندگان این منطقه در 8 سال جنگ تحمیلی و در دفاع از حریم آل‌الله، افزود: این منطقه، شهدای زیادی تقدیم انقلاب اسلامی در جنگ تحمیلی و دفاع مقدس کرده است.

مشاور نظامی فرماندهی کل قوا با اشاره به تبیین اجر شهادت در نزد خداوند و مقام والای شهدای انقلاب اسلامی، بیان کرد: شهدا به وجه‌الله نظر می‌کنند و اجر و پاداش این رزمندگان در نزد خدای تعالی محفوظ است.

سرلشگر فیروزآبادی با اشاره به تعداد 110 شهید بخش چندار و  شهر کوهسار و سن کم این شهدا در زمان شهادت، گفت: زمانی که امام خمینی(ره) در ایران قیام کرد آمریکا و اسرائیل تمام تلاش خود را برای نابودی اسلام به کار گرفتند که در این راه ناموفق بودند.

فرمانده سابق ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با یاد و گرامی‌داشت شهدای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: با تلاش نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران، عراق در چنین روزهایی تمام نیروی دریایی خود را از دست داد.

فیروزآبادی با اشاره به اینکه آزادگان هیچگاه از دشمن ترس و وحشتی به دل نداشتند، تصریح کرد: بنده از روز اول جنگ در جبهه‌ها حضور داشتم و رزمندگانی را دیدم که در بسیاری از مواقع با دستان خالی به نبرد با دشمن می‌رفتند.

مشاور نظامی فرمانده کل قوا با اشاره به تلاش‌های شهدای مدافع حرم عنوان کرد: شهدای مدافع حرم و رزمندگان اسلام در خارج از مرزها برای تأمین امنیت با داعش و گروه‌های تکفیری نبرد می‌کنند.

وی تصریح کرد: حضور رزمندگان اسلام در عراق و سوریه برای دفاع از حریم اهل‌بیت ستودنی و قابل ارزش و احترام است.

مشاور عالی نظامی فرماندهی کل قوا با اشاره به جنایات گروه‌های تکفیری از جمله داعش در منطقه و انجام جنایات وحشیانه برای ایجاد اسلام‌هراسی عنوان کرد: داعش زاییده تفکر وهابیت بوده و به وسیله عربستان ایجاد و حمایت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بهائیت نیز زائیده تفکر انگلیسی است، گفت: آمریکا، اسرائیل و انگلیس از مسلمانان در هراس هستند و به همین دلیل با در اختیار گذاشتن سلاح‌های شیمیایی و پول به داعش کمک می‌کنند تا در منطقه و کشورهای اسلامی اقدام به مسلمان‌کشی کنند.

وی با اشاره به جنایات این گروه تکفیری عنوان کرد: داعش  به اسم مسلمانان آمده و سعی در از بین بردن مسلمانان دارد و کشورهای استکباری از این گروه تکفیری حمایت می‌کنند.

مشاورعالی نظامی فرماندهی کل قوا با اشاره به اینکه حکومت داعش ادامه دهنده حکومت یزید و هارون الرشید است، ادامه داد: داعشی‌ها هم شیعیان و هم برخی از فرق اهل تسنن را کافر می‌دانند این در حالی است که خودشان با این اقدامات و تفکرات کافر هستند.

سرلشکر فیروزآبادی با تأکید بر اینکه سعودی‌ها به کمک آمریکایی‌ها در منطقه اقدام به جنایت و نسل‌کشی می‌کنند،گفت: سعودی‌ها با پول نفت در منطقه به ترویج وهابیت و حمایت از گروه‌های تکفیری مانند داعش می‌پردازند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار