نامزد اصلی جناح محاظه کار فرانسه در انتخابات این کشور بر لزوم مبارزه با عوام فریبی تاکید کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تلویزیون فرانسه، فرانسوا فیون بعداز اعلام پیروزی در انتخابات درون حزبی راستگرایان میانه گفت: وظیفه من در شرایط کنونی شکست عوام فریبی و رخوت سیاسی است.

فرانسوا فیون بعد از اعلام پیروزی اش در انتخابات درون حزبی جناح راست و میانه فرانسه، با حضور در ستاد انتخاباتی اش از مردمی که به او رای دادند قدردانی کرد. وی برگزاری این انتخابات را کاملا آزاد و دموکراتیک توصیف کرد.

او پیروزی خود را در این انتخابات مبتنی بر باوری قاطع دانست و افزود از سه سال پیش به همه جای فرانسه سر زده است تا حرف و نقطه نظرات مردم فرانسه را با طرح ها و ارزش هایی که او مطرح کرده است  گوش کند. وی افزود به تدریج متوجه شد موجی که طرح ها و ارزش های ارائه شده او در فرانسه به راه انداخت همه سناریوهایی که از قبل نوشته شده بود کنار گذاشته است.

نامزد راستگرایان میانه فرانسه در ادامه سخنان خود تاکید کرد خط مشی و رویکرد او برای اداره کشور برای همه مردم قابل درک بود. فرانسه بیش از این، افول خود را نمی توانست تحمل کند، فرانسه واقعی و فرانسه ای که برای اعتلای خود نیاز به اقدام دارد.

فیون در بخش دیگر از سخنان خود به عملکرد دوره پنج ساله ریاست جمهوری فرانسوا اولاند پرداخت و گفت این پنج ساله ریاست جمهوری تاثر برانگیز و رقت آور بوده است. در نتیجه باید به آن پایان داد و به سمت جلو حرکت کرد. اقدامی که ما از 30 سال پیش تاکنون انجام نداده ایم. برای این کار ما به حمایت همه نیاز داریم.

در اینجا لازم است یادی نیز نیکلا سارکوزی کنیم و به الن ژوپه نیز پیام دوستی، احترام و قدردانی می فرستم. الن یک سیاستمدار است و سیاستمدار باقی خواهد ماند. فیون افزود نتیجه این انتخابات نباید بین ما اختلاف بیندازد زیرا آنچه ما را متحد می کند نسبت به آنچه بین ما تفرقه می اندازد خیلی بیشتر است در نتیجه من دست همکاری به سوی همه کسانی دراز می کنم که می خواهند به کشور ما خدمت کنند.

فیون تاکید کرد طرحی که ما برای فرانسه در نظر گرفته ایم تنها طرحی است که می تواند فراهم کننده زمینه برای رشد اقتصادی، افزایش اشتغالزایی، عدالت و شکست تعصب گرایی باشد که علیه ما اعلام جنگ کرده است.

نامزد راستگرایان میانه فرانسه تصریح کرد وظیفه وی در شرایط کنونی شکست دادن عوام فریبی و رخوت سیاسی است. چون چپگرایان شکست خورده اند، راستگرایان افراطی نیز دچار ورشکستگی شده اند، من از شکست این احزاب سیاسی سخن می گویم نه شکست فرانسوی های مایوس، که امروز از ما حمایت نمی کنند.

اما آنها نیز در مسیر حرکت به سوی آینده به من خواهند پیوست. وی افزود فرانسوا اولاند جایگاه ریاست جمهوری را پایین آورده است که باید آن را به آن بازگرداند. اگر مردم فرانسه به من اعتماد کنند و من را به عنوان رئیس جمهور کشورشان انتخاب کنند من وظیفه دارم به قراردادهایی که با این جایگاه بسته شده است احترام بگذارم و وظیفه خود را در این سمت با شان و منزلت این جایگاه ادامه دهم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار