مردم شهید پرور زاهدان که صبح امروز میزبان 10 شهید گمنام دفاع مقدس بودند ساعاتی پیش با حضور در مهدیه شهدای گمنام با این افتخارات ایران اسلامی وداعی جانسوز کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان؛ اقشار مختلف مردم شهید پرور شیعه و سنی زاهدان صبح امروز در مسیر استقبال از شهدای گمنام از فرودگاه بین المللی زاهدان تا میدان خاتم پیکرهای مطهر این شهیدان را با گل و گلاب مشایعت و با آرمان های این شهدای والامقام تجدید میثاق کردند.

مردم زاهدان با حضور در مهدیه شهدای گمنام بار دیگر با آرمان های شهدا و امام شهدا تجدید میثاق کرده و نشان دادند که شهدا را فراموش نکرده و راهشان را همواره ادامه می دهند.

خطیب آستان مقدس شهدای گمنام زاهدان در مراسم وداع با این شهدای گمنام ضمن تسلیت به مناسبت رحلت جانسوز پیامبر اکرم(ص) و امام حسن مجتبی(ع) گفت: حضور شهدا مایه خیر و برکت مردم این شهر است و باید از خداوند به خاطر این نعمت سپاسگذار باشیم.

حجت الاسلام امین نجفی اظهار داشت: اگر امروز با امنیت و آسایش خاطر می توانیم مراسم مختلف را برگزار کنیم به برکت خون شهداست.

سرهنگ حمزه  دهقان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان نیز دراین مراسم گفت: روز دوشنبه مصادف با سالروز رحلت رسول مکرم اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) پیکر پنج شهید (2 شهید در خاش، 2 شهید در زاهدان و یک شهید در زابل) و روز سه شنبه پیکر پاک و مطهر 2 شهید گمنام در زابل و یک شهید در تیپ 110 سلمان فارسی زاهدان و در نهایت پیکر 2 شهید گمنام نیز روز چهارشنبه همزمان با شهادت امام رضا(ع) در شهر علی اکبر شهرستان هامون تشییع و خاکسپاری می شود.



انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار