نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد امروز با حضور در ایستگاه استقبال از زائران پیاده میقات الرضا(ع) از نزدیک خدمت رسانی به این زائران را بررسی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد امروز با حضور در ایستگاه استقبال از زائران پیاده میقات الرضا(ع) از نزدیک خدمت رسانی به این زائران را بررسی کرد.

آیت الله سید احمد علم الهدی در جمع زائران پیاده در میقات الرضا(ع) گفت:بازدید آیت الله علم الهدی از ایستگاه استقبال از زائران پیاده میقات الرضا براساس روایتی از امام جواد (ع) زیارت حضرت رضا (ع) با پای پیاده هم ثواب دارد و هم باعث می شود پای انسان روی پل صراط لغزش پیدا نکند.

امام جمعه مشهد افزود: حضور گسترده زائران پیاده در دهه پایانی ماه صفر در مشهد اوج ارادت مردم به اهل بیت و رهبر معظم انقلاب به عنوان فرزند حضرت زهرا(س) را نشان می دهد و با وجود چنین مردمی راه نفوذ دشمن به میهن اسلامی بسته است.

وی تاکید کرد: برخی مسئولان بدانند مردم کشور ما مردمی متدین و با ایمان و راسخ هستند و مردم این کشور هرگز دست در دست دشمنان نمی گذارند.

انتهای پیام//ف.ج


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار