پس از سنجیدن شرایط استان به کمبود کتاب فروشی که در مقابل جبهه فرهنگی دشمن باشد پی بردیم و پس از پیگیری های متعدد پاتوق کتاب برای نخستین بار در ایلام، تاسیس شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ به راستی که بسیج میدان خلاقیت، ابتکار، دفاع از ارزش ها و هزاران عنوان برازنده است که ذکرشان ساعت ها زمان میبرد. رشد فکری و خلاقیت بسیجیان و در صحنه بودنشان بر کسی پوشیده نیست و به اذعان بزرگان در همه عرصه هایی که نیازی احساس شود بسیج و بسیجی حضور دارند.

امید تیموریان یکی از بسیجیان نمونه ایلام و موسس پاتوق کتاب استان است که با نیاز سنجی صحیح و بسیجی گونه خود قدمی مفید در راه روشنگری و رشد جامعه برداشته است؛ وی در گفتگوی اختصاصی با ایلام پویا گفت: بعد از اخذ مدرک دانشگاهی با توجه به وخامت شرایط کار و اقتصاد جامعه به فکر شغلی مجزا از نظام اداری افتادم.

موسس پاتوق کتاب استان ایلام اظهار کرد: پس از سبک سنگین کردن و سنجیدن شرایط استان به کمبود چنین کتاب فروشی که در مقابل جبهه فرهنگی دشمن باشد پی بردیم و پس از پیگیری های متعدد پاتوق کتاب برای نخستین بار در ایلام، تاسیس شد.

وی افزود: کتابخوانی وابسته به نیاز و علاقه افراد است، به طوری که یکی از مشتری های ثابت پاتوق کتاب یک راننده تاکسی است، و ماهانه خرید کتاب دارد که درصدی نیز تخفیف برای چنین مشتری هایی اعمال می شود.

تیموریان با توجه به درآمد حاصل از این کتاب فروشی گفت: نسبتا در آمد حاصله از کتاب فروشی قابل قبول است، ان شاالله مردم جامعه با خواندن کتاب هم فرهنگ کتابخوانی را پیش ببرند و از طرفی هم حقایق دنیای خود را آنگونه که حقیقت است ببینند.

این بسیجی نمونه خاطر نشان کرد: هم اکنون حدود18 هزار جلد و 7 هزار عنوان جلد در پاتوق کتاب موجود است و یکی از بزرگترین کتابفروشی های استان ایلام است.
 
وی تصریح کرد: تفکر بسیجی در هر زمانی راهگشای مسائل به ظاهر حل نشدنی است و در کشور عزیزمان ایران با توجه به ارزش ها و هنجارها و فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی حاکم، این تفکر تاثیر و قدرت بیشتری پیدا می کند.

موسس پاتوق کتاب استان ایلام افزود: بسیجی هیچگاه منتظر نمینشیند تا مشکلی از میان برداشته شود بلکه خود بسیجیان آستین همت را بالا زده و در راه حل مشکلات و موانع تلاش میکنند.
 









 
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: ایلام ، کتاب ، بسج ، کتابخانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.