رئیس سازمان بسیج سازندگی استان از بهره برداری 80 واحد مسکونی و افتتاح 21 پروژه محرومیت زدایی در هفته بسیج در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ منصور ملک حسینی اعلام کرد: بسیج نیروی عظیم مردمی و الهی معنوی و انقلابی است که منطقه جغرافیایی ندارد و متعلق به انقلاب و همه اقشار جامعه است.
 
وی افزود : بسیج نیز به عنوان مظهر عدالت عامل پیشرفت نظام و موتور پیشران انقلاب در عرصه‌های اجتماعی و به عنوان پیستون مبارزه با استکبار نقش آفرینی می‌کند.
 
ملک حسینی در رابطه با فعالیت های صورت گرفته بسیج سازندگی استان در هفته مبارک بسیج گفت: این سازمان ویژه برنامه های خاصی را برای گرامیداشت این هفته در نظر گرفته که در حال اجرا هستند.
 
وی ادامه داد : در این هفته تعداد 80 واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد که با همکاری اداره کل کمیته امداد انجام گرفته مورد بهره برداری قرار گرفته است.
 
ملک حسینی اظهار کرد : در مجموع تعداد 631 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در دست اقدام است که تعداد 329 مورد تاکنون اجرایی شده است.
 
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان افزود : تعداد 111 باب از 329 مورد اجرایی شده در هفته دفاع مقدس شده اند و مابقی مجموع 631 باب خانه نیز در دست احداث هستند.
 
ملک حسینی همچنین از افتتاح 21 پروژه محرومیت زدایی در استان در هفته بسیج خبر داد و گفت: این پروژه ها شامل 18 باب مسجد، یک باب خانه عالم و پروزه آبرسانی و غسالخانه بوده است.
 
 






 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.