همدان؛

معرفی مسئولان کمیته های اجرایی جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان

رئیس بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، مسئولان کمیته های اجرایی این دوره از جشنواره را معرفی کرد.

معرفی مسئولان کمیته های اجرایی جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ فاضل عبادی در نشست ستادی جشنواره با ابراز امیدواری برای برگزاری جشنواره ای مطلوب، گفت: این جشنواره در ۱۰ بخش تخصصی کودک، نوجوان، خردسالان، خیابانی، مسابقه ‌نمایشنامه‌نویسی و نمایشنامه خوانی، مسابقه عکس و پوستر تئاتر، تئاتر بین‌الملل، تئاتر دانش‌آموزی، بخش ویژه شامل صدسالگی تئاتر کودک و نوجوان در ایران، کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ٣٤٤ اثر در بخش های مختلف به دبیرخانه جشنواره رسیده است؛ افزود: در بخش مسابقه تئاتر نوجوان ۶۱ اثر، در بخش مسابقه تئاتر خردسال ۵۶ اثر و در بخش دانش‌آموزی ۵ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال‌شده است. از این تعداد، ٣٩ اثر در بخش نمایشنامه‌نویسی، ۱۲۹ اثر در بخش مسابقه تئاتر خیابانی و ۵۴ اثر مربوط به بخش مسابقه تئاتر کودک است.

عبادی خاطرنشان کرد: در نهایت ٣٤ گروه نمایشی برای شرکت در بخش های مختلف جشنواره پذیرفته شدند که ٩ گروه مربوط به استان همدان است. علاوه بر این ٦ گروه دیگر از استان نیز در بخش ویژه همدان به روی صحنه خواهند رفت.

وی عنوان کرد: ۱۰ گروه نمایشی از کشورهای مختلف هم برای حضور در بخش بین الملل جشنواره تئاتر کودک و نوجوان به همدان خواهند آمد.

رئیس بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان در ادامه جلسه اعضای کمیته های اجرایی جشنواره را به شرح زیر معرفی کرد:

مجید فروتن: مدیر اجرایی جشنواره، نصرت اله رمضانی انور: کمیته هماهنگی و پیگیری، علی مرادی نور: کمیته مالی و پشتیبانی، مهدی حاجی زن العابدینی: حراست، حبیب شهنوازیان: اطلاع رسانی و تبلیغات، معصومه حدادی: دبیرخانه، مرتضی نوری: سمعی بصری، ساسان ضیائی: تشریفات و امور قراردادها، حسین صفی: امور هنری، داوود ابوترابی: امور سالن ها، سیدمجتبی موسوی: امور شهرستان ها، حسین رستمی: امر به معروف، محمدعلی فرجی: ناظر مدیرکل در سالن های نمایش و جواد گوگردی: مسئول اعتبارات جشنواره.

بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان از ٢١ تا ٢٧ آذرماه امسال با دبیری شهرام کرمی در شهر تاریخی همدان برگزار می شود.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.