کرمانشاه؛

نیاز استان بیمارستان هزار تخت خوابی است

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: یکی از این پروژه ها که چندین سال عملا مسکوت مانده بود پروژه بیمارستان 540 تختخوابی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حسین کریم گفت: خوشبختانه سال گذشته زمین این بیمارستان با همکاری شورای شهر کرمانشاه به دانشگاه علوم پزشکی تحویل شد و استارت کار زده شد.خاکبرداری این پروژه در حال انجام است و در کنار کار عملیاتی پروژه پیگیر هستیم تا بتوانیم این بیمارستان را از 540 به 750 تخت خوابی ارتقا دهیم.

این مقام مسئول افزود: 540 تخت خواب برای این بیمارستان در چند سال پیش به تصویب رسیده و با تو جه به نیازهای استان این بیمارستان باید هزار تخت خوابی باشد و ما تمام سعی مان این است که حداقل بتوانیم یک بیمارستان 750 تخت خوابی را داشته باشیم.

کریم پردیس دانشگاه را از جمله دیگر مهم ترین پروژه های دانشگاه عنوان کرد و افزود: حدود 25 سال از تصویب این پروژه می‌گذشت اما عملا هیچ اقدامی برای عملیاتی شدن آن انجام نشده بود.

وی افزود: با رایزنی های بسیار توانستیم 100 میلیارد تومان برای این پروژه بگیریم و در حال حاضر دانشکده دندانپزشکی آن در حال احداث است و امیدواریم بتوانیم دهه فجر امسال کلنگ احداث سه دانشکده علوم صنایع غذایی، فناوری های نوین و توانبخشی را در محل پردیس بزنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به انتخاب 13 قطب برای راه اندازی مرکز جامع سرطان در کشور گفت: کرمانشاه قطب غرب کشور در این زمینه است و ما پیش از شروع این پروژه خود دست به کار شده و مرکز شیمی درمان و رادیوتراپی را با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان کلنگ زنی کردیم که این پروژه ظرف یک سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی شهرک سلامت را از دیگر پروژه های مهم دانشگاه عنوان کرد و افزود: این پروژه حدود هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و راه اندازی آن علاوه بر عامل موثری در جذب توریست درمانی زمینه اشتغال 1500 نفر را در استان فراهم می‌کند.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، نیاز ، استان ، هزار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.