دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک از انهدام یک شبکه توزیع مواد مخدر صنعتی در حال انتقال مواد مخدر با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) و نیروی انتظامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق جعفری چگنی، دادستان عمومی و انقلاب اندیمشکبیان داشت: از این باند که در حال انتقال مواد مخدر حدود 19 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی از نوع هرویین از تهران به مقصد یکی از شهرهای خوزستان بود کشف و 2 دستگاه خودروی قاچاقچیان نیز توقیف شد.

وی اظهار کرد: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) و پلیس موادمخدر6 نفر از عوامل حمل و انتقال این مواد دستگیر شدند.

جعفری چگنی گفت:جاده های اندیمشک به عنوان گلوگاه ورودی استان خوزستان با تلاش دستگاه های امنیتی ، انتظامی و قضایی به خوبی کنترل شده و با قاطعیت با سوداگران مرگ برخورد می شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تردد مداوم قاچاقچیان از جاده ترانزیتی اندیمشک ،تجهیز و برقراری ایست بازرسی در گلوگاه پل زال ضروری است تا نیروهای انتظامی و امنیتی مقابله با سوداگران مرگ را با تلاش دوچندان دنبال کنند.

با هوشیاری ماموران امنیتی و انتظامی شهرستان اندیمشک تاکنون چندین محموله مواد مخدر و کالای قاچاق در ایست و بازرسی پل زال در ورودی اندیمشک ، کشف و توقیف شده و چندین شبکه توزیع مواد مخدر نیز متلاشی شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار