دادستان جدید رامهرمز با حضور مسؤولان معارفه شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛بویری  سرپرست فرمانداری رامهرمز در جلسه معارفه دادستان جدید این شهرستان گفت: نقش دادستان در شهرستان به‌عنوان مدعی‌العموم و کسی است که از حق ملت و حاکمیت در حوزه خودش دفاع می‌کند.

علی بویری افزود: همه سیاست‌گذاری ما در نظام جمهوری اسلامی برای عدل و عدالت است که هدف نهایی بشریت است.

سرپرست فرمانداری رامهرمز گفت: در توسعه منطقه، امنیت نقش بی‌بدیلی است که حوزه قضایی ما بااقتدار این توسعه را میسر کرده است.

وی افزود: دادستان قبلی با تلاش‌های شبانه‌روزی و با انگیزه‌ای بالا در حوزه قضایی و امنیتی شهرستان ورود کرد که شهامت و جسارت وی قابل‌تقدیر است.

بویری اظهار امیدواری کرد: همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان با دادستان جدید همکاری لازم را داشته باشند تا با یک تعامل دوطرفه شهرستان را در راستای امنیت و آرامش پیش ببریم.

سرپرست فرمانداری رامهرمز در پایان گفت: مسؤولیت هدف بزرگی است و باید بتوانیم در راستای افق صحیح و در مسیر امنیت گام برداریم.

این جلسه که حجت‌الاسلام سید جواد حسن‌زاده معاون قضایی دادگستری استان، دادستان‌های شهرستان‌های هم‌جوار و مسؤولان شهرستان حضور داشتند علی‌رضا قاسمی نژاد به‌عنوان دادستان جدید این شهرستان معرفی و از زحمات ناصر غلامی شیتاب در طول دوران تصدی خود در این شهرستان تقدیر شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.