نایب رئیس فدراسیون جهانی شطرنج برای انجام مذاکرات با مسئولان فدراسیون به ایران سفر کرد.

بازدید کامبوزیا از فدراسیون شطرنج ایران/ اقامت نماینده فیده در تهران
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛محمد جعفر کامبوزیا نایب رئیس فدراسیون جهانی شطرنج به ایران سفر کرد و به مدت 10 روز اقامت خواهد داشت.

کامبوزیا طی سال های 75 تا 81 و 89 تا 93 رئیس فدراسیون شطرنج ایران بود و در حال حاضر به عنوان نایب فدراسیون جهانی شطرنج برای انجام مذاکراتی به ایران آمد.

مهرداد پهلوان زاده رئیس فدراسیون شطرنج در این خصوص به خبرنگار ما گفت: نایب رئیس فدراسیون جهانی شطرنج برای انجام چند برنامه به ایران آمد که مهمترین آن حضور در جلسات هیئت رئیسه فدراسیون شطرنج و شرکت در مراسم تقدیر از شطرنج بازان برتر المپیاد جهانی است.

وی افزود: یکی از برنامه های فدراسیون در مدت حضور  کامبوزیا در ایران برگزاری جلسات متعدد است تا با کمک و همکاری وی ارتباط خوبی با فدراسیون جهانی داشته باشیم.

رئیس فدراسیون شطرنج افزود: پیش از این رئیس فدراسیون جهانی شطرنج نیز به ایران سفرکرده بود که مذاکرات سازنده ای با او داشتیم و در مدت حضور وی سعی کردیم آمادگی و پتانسیل ایران را برای میزبانی مسابقات جهانی مطرح کنیم.

پهلوان زاده درباره عملکرد سارا خادم الشریعه مسابقات شطرنج گرند پری بانوان جهان عنوان کرد: مسابقات جایزه بزرگ بانوان جهان در سطح بسیار بالایی برگزار می شود که در هر دوره 12 شطرنج باز مطرح در این مسابقات حضور دارند.

وی گفت: خادم الشریعه در حال حاضر در جایگاه سوم قرار دارد. وی تاکنون عملکرد بسیار خوبی داشت و با توجه به نتایجی که کسب کرد انتظار می رود جایگاهش رادر جدول حفظ کند. وی در آغاز مسابقات در رده پایین جدول قرار داشت اما با اعتماد به نفس بالا و انجام بازی های خوب توانست خود را به صدر برساند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه خادم الشریعه اولین حضورش در مسابقات جایزه بزرگ را تجربه می کند و نسبت به دیگر بازیکنان از تجربه کمتری برخوردار است اما نتایج قابل قبولی  در این رقابت ها به دست آورد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار