ساری،

اعمال محدوديت ترافيکی در جاده های شمال

محدوديت ترافيکی از ظهر فردا در جاده های شمال اعمال می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،مرکز مدیریت راههای کشور اعلام کرد : محدودیت های ترافیکی در محور های مواصلاتی استان از ظهر فردا یکشنبه تا ساعت 24 روز جمعه 12 آذر اعمال می شود.

محور كندوان:

تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 14 تا 23 روز يكشنبه 7 آذر از مرزن آباد به سمت كرج ممنوع است و با اعلام مأموران پليس راه در محل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 17 تا 23 روز يكشنبه همان روز از كرج به سمت مرزن آباد بصورت يكطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه 12 آذر از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پليس راه درمحل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 17 تا 24 روز جمعه 12 آذر از مرزن آباد به سمت كرج بصورت يكطرفه خواهد بود.

محور كندوان : تردد انواع تريلر ، كاميون و كاميونت به استثناء حاملين موادسوختی و فاسدشدنی از محور كرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است .

محور سوادکوه

تردد كليه تريلرها به استثنای حاملين مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 23 روز يكشنبه 7 آذر و از ساعت 8 تا 22 روزهای دوشنبه ، چهارشنبه و جمعه 8 ، 10 و 12 از تهران به قائم شهر و بالعكس، ممنوع است.

محور هراز:

تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 14 تا 23 روز جمعه 12 آذر از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 16 تا 23 همان روز از آب اسك به سمت تهران بصورت يكطرفه خواهد بود.

تردد كليه كاميون ها و كاميونت ها به استثنای حاملين مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز يكشنبه 7 آذر و از ساعت 8 صبح تا 22 شب روزهای دوشنبه و پنجشنبه 8 و 11 آذر امسال و از ساعت 6 صبح روز جمعه 12 آذر تا 6صبح روز شنبه از محور هراز ممنوع است.

تردد موتور سیکلت از ساعت12ظهر فردا تا ساعت 24 روز جمعه 12 آذر از محورهای كرج – چالوس ، هراز، فيروزكوه و محورتهران – سمنان – مشهد وبالعكس ممنوع است.

تردد موتور سيكلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموريت های ضروری در مسير مجاز جريان ترافيك بلامانع خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار