ترافیک در جاده کندوان نیمه سنگین است و محدودیت های ترافیکی در جاده های مازندران اعمال می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مرکز مدیریت راه ها اعلام کرد: بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی و گزارش های ماموران راهداری، ترافیک در جاده کندوان مسیر جنوب به شمال محدوده هزار چم تا مکارود نیمه سنگین است.

رفت و آمد خودروها در جاده های سوادکوه ،کیاسر ،هراز و محدوده درون شهری عادی و روان است.

از لحاظ شرایط آب و هوایی آسمان جاده های استان تمام ابری ومستعد بارندگی است.

سرهنگ محمدرضا خسرویان سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران نیزاز اعمال محدودیت های ترافیکی در محور های مواصلاتی استان تا ساعت 6 صبح روز دوشنبه اول آذر خبر داد.

وی افزود: تردد موتورسيکلت از ساعت 12 ظهر چهارشنبه 26 آبان تا ساعت 6 صبح روز دوشنبه اول آذر از محور کندوان (چالوس- کرج) هراز، فيروزکوه و بالعکس ممنوع است.

سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: تردد موتور سيكلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموريت های ضروری در مسير مجاز جريان ترافيک بلامانع خواهد بود.

سرهنگ محمدرضا خسرویان افزود: تردد انواع تريلر، کاميون و کاميونت از محورکرج – چالوس ممنوع بوده و تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 14 تا 23 روز يک شنبه 30 آبان از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و از ساعت17 تا 23 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت يک طرفه خواهد بود.

وی گفت: تردد کليه تريلرها از محور هراز ممنوع است .

وی افزود: تردد كليه كاميون ها ، کاميونت ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت8 صبح تا ساعت 22 شب روزهای چهار شنبه، پنجشنبه، جمعه، شنبه و يکشنبه 28 آبان تا 30 آبان از تهران به آمل و بالعکس ممنوع است .

سرپرست پلیس راه مازندران گفت: تردد کليه وسايل نقليه از ساعت 14 تا 23 روز يکشنبه30 آبان از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 16 تا 23 همان روز از آب اسک به سمت تهران به صورت يک طرفه انجام خواهد شد .

سرهنگ خسرویان افزود: تردد كليه تريلرها به استثنای حامل موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح تا ساعت 22 روزهای چهارشنبه، جمعه و يکشنبه از تهران به قائم شهر و بالعكس ممنوع است.

مرکز کنترل ترافيک پليس راه استان با خط 2182934 بطور شبانه روزی پاسخگوی وضعيت راههای استان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار