با صرف 20 میلیارد ریال ، چهل گروه جهادی مهاباد امسال طرح های محرومیت زدایی اجرا کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، فرمانده قرارگاه امام سجاد (ع) و سپاه مهاباد گفت : گروه های جهادی امسال در اجرای طرح های عمرانی و زدودن غبار محرومیت از چهره مناطق محروم از جمله دهستان ها و منطقه ' منگور شرقی' اقدامات خوبی انجام داده اند.

سردار دلاور رنجبرزاده افزود : ساخت پل روستایی ' گردشیلان' و ساخت پل روستای " بیرم " توسط بسیج سازندگی سپاه مهاباد و با همکاری بسیج ادارات و کمیته امداد امام خمینی با بیش از 4 میلیارد ریال اعتبار از دیگر طرح های اجرا شده در منطقه است.

سردار رنجبرزاده اضافه کرد : افتتاح 2 باب خانه مددجویی روستایی در روستای ' کوران' بخش خلیفان و ساخت پل منگور از دیگر طرح هایی است که در اردوهای جهادی یا توسط بسیج سازندگی سپاه مهاباد با همکاری سایر دستگاه ها اجرا شده است.

فرمانده سپاه شهرستان مهاباد همچنین در خصوص تعداد بسیجیان اعزام شده برای بازدید از مناطق عملیاتی راهیان نور در سال جاری گفت : 35 هزار نفر از اقشار مختلف بسیج به این مناطق اعزام شده اند.

سردار رنجبرزاده اظهار داشت : اعزام راهیان نور دانش آموزی نیز در حال انجام است و از آغز امسال تاکنون بیش از 30 هزار دانش آموز برای بازدید از مناطق عملیاتی شهرستان مهاباد اعزام شده اند.

وی اضافه کرد : اعزام کاروانهای راهیان نور دانش آموزی تا 15 آذرماه جاری ادامه خواهد داشت و امسال برای بازدید 45 هزار دانش آموز برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است.

بگفته سردار رنجبرزاده بیش از 46 هزار بسیجی در شهرستان مهاباد فعالیت می کنند که از این تعداد 18 هزار و 600 نفر عضو فعال بسیج هستند.

وی گفت : حدود 130 پایگاه شهری ، روستایی ، محلات و دانش آموزی در سطح شهرستان مهاباد فعالیت دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.