مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری اولین دیدار رسمی فوتبال بین تیم های زاگرس یاسوج وحریف اصفهانی در ورزشگاه بزرگ 15 هزار نفری شهر یاسوج خبر داد.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛یکی از پروژه‌های بزرگ ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد ورزشگاه بزرگ 15 هزار نفری این شهر است که کلنگ آن در دهه گذشته به زمین زده شد.

ساخت این ورزشگاه در منطقه دولت‌آباد یاسوج به درازا کشیده شد و مردم و ورزشکاران سال‌های زیادی را چشم انتظار تکمیل و به بهره‌برداری رسیدن آن بودند.

میلیاردها تومان هزینه ساخت این ورزشگاه بزرگ شد تا این که سرانجام ورزشگاه به دست محمود گودرزی وزیر وقت ورزش و جوانان افتتاح شد و همه انتظارها به سر آمد.

اما این پایان کار نبود و پس از افتتاح این ورزشگاه دوباره به کما رفت و اکنون نزدیک به دو سال است که هیچ فعالیتی در آن انجام نمی‌شود و میلیاردها تومان پول بیت‌المال به صورت یک غول بتنی در گوشه‌ای از شهر یاسوج خفته است.

متاسفانه هنوز بسیاری از امکانات در این ورزشگاه وجود ندارد و شاید یکی از دلایل رکود و سکون در ورزشگاه 15 هزار نفری همین نبود امکانات باشد.

ورزشکاران و به خصوص اهالی فوتبال هر روز سوال می‌کردند که ورزشگاه چه زمان مورد استفاده قرار خواهد گرفت که نشان می‌داد طاقت آن‌ها از این موضوع کسل‌کننده به سر رفته است.

اما در روز جمعه گذشته خبری خوشحال کننده از زبان جهانبخش ایزدپور مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد شنیدیم که قرار است این ورزشگاه رسما وارد مدار شود.

وی در همین خصوص به خبرنگار ما در حاشیه دیدار تیم‌های نونهالان سپاهان یاسوج و فولاد خوزستان گفت: به صورت رسمی دیدار تیم‌های زاگرس یاسوج و حریف اصفهانی این تیم در لیگ دسته دوم فوتبال کشور در آخر همین هفته در ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: همچنین دیدارهای آینده تیم فوتبال سپاهان یاسوج در لیگ برتر نونهالان کشور نیز در همین ورزشگاه برگزار می‌شود.


انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.