مدیرکل آموزش و پرورش آأربایجان غربی بمناسبت فرا رسیدن هفته بسیج پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛متن پیام «فریدون سیدمصطفوی» بدین شرح است:

بسیاری از پیشرفتها و موفقیتهای نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف مرهون تفکر و میل بسیجی است

مقام معظم رهبری ) مدظله العالی(

بسیج مدرسه عشق است و مدرسه ای که خواستاران حقیقت و پویندگان طریقت، ایثار و فداکاری را با ترنم آموزه های وحیانی می آموزند.

حماسه آفرینی‌ها و فداکاری‌های بسیج تنها محدود به دوران دفاع مقدس نمی باشد و در تمام دوران حیات پر برکت انقلاب اسلامی حضور این نهاد ارزشمند مردمی مشهود است. این قشر عظیم انسانی در تمامی افتخارات نظام جمهوری اسلامی سهیم بودند و در تمامی عرصه‌های علمی و فکری و دفاع از ارزش‌های والای انقلاب همواره الگو و پیشگام بوده‌اند.

ثبات هویت بسیجی در کشور از ضروریاتی است که در سرنوشت ایران اسلامی، ترویج اسلام ناب و تداوم راه مقدس انقلاب و امام (ره) نقش تعیین کننده دارد. ملاک و مبنا برای معرفت بسیجی، تفکر بسیجی است که می‌تواند ما را به حیات معنوی رهنمون و ماهیت و شخصیت واقعی این انسان معنوی و الهی را برای ما روشن سازد.

اگر امروز آرامش و آسایش و امنیتی هست به واسطه فداکاری های بسیجیان از جان گذشته است که به درجه شهادت رسیدند و خون دادند و بر ما تکلیف کردند که ماندن­مان ادامه دهنده راهشان باشد.

بدین مناسبت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه ی ایثارگران و احترام به شهیدان، جانبازان، آزادگان سرافراز و خانواده معظم ایشان، فرا رسیدن هفته بسیج را به همه بسیجیان غیرتمند کشور اسلامی و ملت بزرگ ایران، تبریک می گویم و عزت و عظمت اسلام و مسلمین و همه بسیجیان عزیز را در پرتو عنایات امام عصر _ ارواحنا الفداه _ و تدابیر داهیانه ی رهبری معظم انقلاب را از خداوند قادر متعال مسالتمی نمایم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.