سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: وقتی بازیکنان بزرگ اشتباه می‌کنند این اتفاق روی همه بازیکنان تأثیر می‌گذارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رضا لک عصر دیروز بعد از تساوی تیمش در دیدار جنجالی مقابل ملی حفاری اهواز در لیگ برتر فوتسال، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شروع بازی خوب بود و در چند دقیقه ابتدایی طبق برنامه عمل کردیم. امروز چند بازیکنمان را در اختیار نداشتیم و فشار روی بقیه بازیکنان بیشتر بود.
لک افزود: در ابتدای نیمه دوم و با وجود تذکراتی که به بچه‌ها داده بودیم، بی دقتی و عدم تمرکز روی نکاتی که در مورد حفاری می‌دانستیم باعث شد که 2 گل بخوریم.
وی ادامه داد: وقتی که بازی مساوی شد نتوانستیم به بازی برگردیم. به هر حال وقتی که ما می‌توانیم بدون دروازه‌بان و چهار نفره به تیم مقابل گل بزنیم چرا باید در زمان‌هایی که می‌توانستیم فاصله را زیاد کنیم، کوتاهی کنیم و بعد از آن مجبور شویم در انتهای بازی به خودمان فشار بیاوریم.
لک گفت: می‌دانستیم حفاری تیم خوبی است و انگیزه‌های زیادی دارد و متأسفانه حواشی نگذاشت که ما در نیمه دوم به آن صورت که می‌خواستیم تیم را اداره کنیم و شرایط بازی سخت شد. ولی باز هم خدا را شکر می‌کنم که در یک روز سخت و با اشتباهات زیاد توانستیم شکست را به تساوی تبدیل کنیم.
سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در پاسخ به این سوال که چرا از بازیکنان ذخیره زیاد استفاده نکردید بیان داشت: از از چند بازیکن نمی‌شد استفاده کرد، مانند مورنو که به دلیل مصدومیت هنوز اجازه بازی ندارد و با توجه به کمبود نفرات، او را به ترکیب اضافه کردیم که اگر فرصت شد از او استفاده کنیم اما با توجه به سنگینی این بازی و مسابقاتی که در آینده داریم، نمی‌خواستیم مورنو آسیب بیشتری ببیند.
وی اضافه کرد: بازیکنان دیگری هم که روی نیمکت ذخیره بودند زیاد به ما کمک نکردند چون تمرکز ما در زمین از دست رفت. می‌توانستیم نیمه اول را خیلی راحت‌تر تمام کنیم و وقتی بازیکنان بزرگ اشتباه می‌کنند این اتفاق روی همه بازیکنان تأثیر می‌گذارد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.