اصفهان؛

آغاز لیگ برتر فوتسال از فردا

تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال به دنبال غلبه بر تیم حفاری و افزایش اختلاف امتیازات خود در صدر جدول است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال در حالی روز جمعه 5 آذرماه با برگزاری 7 دیدار پیگیری می‌شود که قهرمان نیم‌فصل از هفته گذشته مشخص شده است.

تیم گیتی‌پسند اصفهان که 2 هفته مانده به پایان نیم‌فصل نخست لیگ جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرد، در این هفته باید از ساعت 18 روز جمعه 5 در خانه به دیدار تیم حفاری اهواز برود.

یاران لک که تا هفته دهم با 10 پیروزی متوالی فقط یک گام تا قهرمانی داشتند، هفته گذشته با کسب یک تساوی مقابل تاسیسات دریایی قهرمانی نیم‌فصل را از آن خود کردند تا از این پس برای بردهای بیشتر و افزایش اختلاف امتیازات با تیم‌های تعقیب‌کننده تلاش کنند.

نماینده اصفهان که در فصل جدید فقط به دنبال قهرمانی در لیگ برتر است، به طور قطع در آخرین بازی خانگی خود در نیم‌فصل آن هم پس از توقف مقابل تاسیسات نمی‌خواهد حتی یک امتیاز به تیم حفاری دهد و به دنبال پیروزی قاطع خواهند بود.

از طرفی حفاری یکی از تیم‌های سخت‌کوش و همیشه بالانشین لیگ است و برای بهبود جایگاه خود در بالای جدول به طور قطع برای کسب امتیاز به اصفهان سفر می‌کنند و باید دید جدال دو تیم بالای جدولی چه نتیجه‌ای خواهد داشت.

زمان این دیدار با درخواست تیم گیتی‌پسند از ساعت 17 به 18 تغییر پیدا کرد و  همچنین ورود تماشاگران برای این بازی به سالن پیروزی رایگان اعلام شده است.

برنامه هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال:

جمعه 5 آذرماه 95، ساعت 17

شهروند ساری - مس سونگون ورزقان
ارژن شیراز - آذرخش بندرعباس
دبیری تبریز - دانشگاه‌ آزاد تهران
مقاومت البرز - تأسیسات دریایی تهران
طرح و توسعه الوند - فرش‌آرا مشهد
شهرداری ساوه - یاسین‌ پیشرو قم
گیتی‌پسند اصفهان - ملی‌حفاری خوزستان (ساعت 18)



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.