امام جمعه موقت یزد: بسیج همواره مدافع ارزش های الهی و انقلابی بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ امام جمعه موقت یزد تشکیل بسیج به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی را از مهمترین ثمرات انقلاب اسلامی خواند و گفت: ترویج تفکر بسیجی ضامن عزت و استقلال کشور است.

حجت‌الاسلام سید محمدجواد آیت‌اللهی در نماز جمعه این هفته یزد با تبریک هفته بسیج به نقش این تشکل و نیروی مردمی در سال های گذشته و دفاع مقدس اشاره و افزود: بسیج همواره مدافع ارزش های الهی و انقلابی بوده است.

وی ادامه داد: بسیجیان قهرمان ما در دوران دفاع مقدس تحت فرمان رهبر معزز نظام و ولایت تا پای جان از دین و انقلاب اسلامی دفاع کرده اند و این روحیه و جانفشانی همچنان با قدرت ادامه دارد.

امام جمعه موقت یزد تصریح کرد: اگر ایثار ، ایمان و جانفشانی رزمندگان و بسیجیان دلاور در دوران دفاع مقدس و پس از آن نبود بدون شک استکبار جهانی اهداف شوم خود علیه انقلاب اسلامی را به ثمر می رساند.

آیت اللهی گفت: با هوشیاری و بصیرت بسیجیان در عرصه های مختلف شاهد نابودی و رسوایی دشمنان انقلاب اسلامی و حامیان جهانی و منطقه ای آنها هستیم و روز به روز آنها در بین جهانیان رسواتر می شوند.

وی به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در خصوص بسیجیان اشاره و گفت: آمریکا در 38 سال گذشته و سال های اخیر از هیچ کوششی برای ضربه زدن به اصل نظام و انقلاب اسلامی دریغ نکرده است.

امام جمعه موقت یزد گفت: بد عهدی آمریکا و استکبار در این سال ها بخوبی روشن است و باید همواره مواظب توطئه های جهانخواران و کفر جهانی باشیم که یک وظیفه مهم و همیشگی است .

آیت اللهی گفت: مقام معظم رهبری بارها در خصوص بد عهدی آمریکا در قضیه برجام اشاره کردند بنابراین باید مردم و مسئولان مواظب ترفندهای استکبار جهانی علیه نظام باشند.

وی همچنین ضمن تسلیت رحلت آیت‌الله موسوی اردبیلی ،گفت: این عالم دینی نقش مهمی در انقلاب اسلامی داشته و برای تحقق این نظام همواره در عرصه های مختلف آماده خدمت بود.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار