نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت:تفکر بسیجی در عرصه اقتصادی نهادینه شود.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ حجت الاسلام سید مهدی قریشی ظهر امروز در خطبه نماز جمعه ارومیه این هفته با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج گفت: باید تفکر بسیجی در هر زمینه به ویژه عرصه اقتصادی نهادینه شود و با همه توان مقابل اشخاصی که مانع رونق گرفتن تولید داخلی شدند ایستادگی کرد.

این مدرس حوزه و دانشگاه استفاده درست از ظرفیت فضای مجازی را خواستار شد و اضافه کرد: پخش شایعات در فضای مجازی و بردن آبروی دیگران در این عرصه به هیچ عنوان درست نیست.

امام جمعه ارومیه ضمن انتقاد از رواج تکدی‌گری با اشاره به اینکه افراد فوق نیازمند واقعی نیستند بلکه باندی و گروهی در سطح شهر پخش شدند، بیان داشت: نهادهای متولی باید با این معضل برخورد کنند.

امام جمعه ارومیه گفت: پیاده‌روی اربعین یکی از همایش‌های بزرگ شیعیان در عرصه جهانی و یکی از معجزات بزرگ اباعبدالله (ع) است که چندین میلیون نفر برای زیارت ایشان عازم کربلای معلی می‌شوند و هر کسی که نشانه‌های خداوند متعال را با عظمت بشمارد صاحب تقواست.

وی تصریح کرد: هر فردی که به پیاده‌روی اربعین حسینی برود برای هر قدم وی یک هزار ثواب ثبت شده و این یک از نعمات بزرگ الهی است و در این باره عده‌ای پیاده روی اربعین را عبس می‌دانند که یک اشتباه بزرگ است و هر کسی این امر را بیهوده بپندارد نشانی از اسلام در وی وجود ندارد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اظهار داشت: تکدی‌گری چهره شهر ارومیه را زشت کرده در حالی که این موضوع در شهرهای دیگر به خوبی جمع‌آوری شده ‌بنابراین باید در ارومیه نیز با مشارکت فرمانداری و شهرداری این موضوع ساماندهی شود تا سبب سلب آرامش از مردم نشوند.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.