25 هزار دانش آموز مازندرانی در مسابقه کتابخوانی شرکت می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،محمد شعبانی معاون پرورشی اداره کل آموزش وپرورش مازندران گفت: در مسابقه کتابخوانی بیش از 25 هزار نفر از دانش آموزان دوره های مختلف تحصیلی شرکت می کنند.

وی افزود: برای ترویج رشد همه جانبه فرهنگ کتاب و کتابخوانی با همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز کتابخانه های عمومی استان مسابقه سراسرس کتابخوانی برای دانش آموزان هر 3دوره تحصیلی با عنوان ایران می خواند برگزار می شود.

معاون پرورشی اداره کل آموزش وپرورش مازندران گفت: طرح ملی 50 هزار نمایشگاه در 50 هزار مدرسه فرصتی ارزشمند برای ترویج کتاب و کتابخوانی است.

محمد شعبانی افزود: دوره نوزدهم این نمایشگاه از 24 آبان ماه امسال در بیش از هزار مدرسه استان در حال برگزاری است و از رشد چشمگیری نسبت به سال گذشته برخوردار است.

وی گفت : هزار و300 عنوان از تازه های کتاب در قالب 83 هزار و186جلد رونمایی شد.

معاون پرورشی اداره کل آموزش وپرورش مازندران گفت: دانش آموزانی که براساس این طرح موفق به تهیه کتاب شده اند می توانند خلاصه این کتاب و یا هر کتابی را که به تازگی مطالعه کرده اند را در برگه ویژه ای که به همین منظور چاپ و در اختیار آنان است بنویسند و تا تاریخ 20 آذرماه به مدیران مدارس تحویل دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.