مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري کاشان از وقوع 159 مورد عملیات آتش سوزی و امداد نجات در آبان ماه کاشان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان، روح الله فدائی اظهار کرد: در آبان ماه سال جاری 49 مورد آتش سوزي و 110حادثه در اين شهرستان به وقوع پيوسته است که آتش نشانان کاشانی موفق به پوشش و امدادرسانی در این حوادث شده اند.

وی افزود: بيشترين تعداد حرائق در آبان ماه سال جاري مختص به منازل مسکونی و وسائل نقلیه، بوده است كه آتش نشانان در اين مدت 130 نفر را در حوادث و حرائق  که 60 نفر از آنان مصدوم شده بودند، نجات داده که متاسفانه سوانح مذكور یک نفر فوتی به همراه داشته است.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري کاشان تصریح کرد: از علل آتش سوزی های رخ داده  می توان به اتصالي برق، پرتاب جرقه و مواد آتش زا، نشت گاز، مایعات و گازهای قابل اشتعال، افروختن عمدي آتش، ریختن مواد نفتی و مشتعل کردن آن، بالا بودن حرارت محيط و انتقال آن و همچنين نقص فني سیلندرگاز و پیک نیک اشاره کرد.

فدایی خاطرنشان كرد: ماموران آتش نشانی اين شهرستان در ماه گذشته در 110 مورد حادثه جداگانه شامل نجات شخص و رها سازی اعضای بدن، آسانسور و بالابر، اشیای حلقوی، باز کردن درب منزل و خودرو(محبوسی)، تصادف، باد، آب افتادگی و قطع درختان، گرفتن مار و حیوانات موذی، گرفتن حیوانات وحشی و خانگی، شركت و به شهروندان و هموطنان امداد رساني کرده و از خطرات ناشي از اين حوادث  نجات داده اند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار