فرکی: سایپا اسیر بدشانسی و بی دقتی است

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: چندمین بازی است که توپ هایمان به گل تبدیل نمی شود و این موضوع نشان می دهد تیمم بدشانس و بی دقت است.

به  گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین فرکی درباره شکست سایپا مقابل نفت، اظهار کرد: بازی را خوب شروع کرده و برای پیروزی مصمم بودیم.

وی ادامه داد: آنالیز خوبی از نفت داشتیم و فکر نمی‌کردیم از روی ضربات ایستگاهی گل بخوریم.  این موضوع را به بازیکنان گوشزد کرده بودم. پس از گل اول نفت، شیرازه تیم ما از هم پاشید. البته اعتقاد دارم داور در صحنه پنالتی دچار اشتباه شد چراکه ابراهیم شکوری قسم می خورد که توپ به دستش نخورده است. گل دوم حریف هم در شرایطی به ثمر رسید که مهدی ترابی به دلیل آسیب دیدگی بیرون از زمین رفته بود و بازیکنانم  در آن دقایق 10 نفره بودند.

فرکی ادامه داد: در نیمه دوم آماده جبران بودیم اما نمی‌دانم چرا گرفتار شدیم و توپ‌هایمان به گل تبدیل نشد. متاسفانه چندمین بازی است که توپ‌هایمان وارد دروازه نمی شود. موقعیت‌های زیادی ایجاد می‌کنیم اما در گلزنی ناکام هستیم. نمی‌دانم در مورد این بازی چه بگویم. متاسفانه بازیکنانم بدشانس و بی دقت هستند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره شایعه جانشینی یحیی گل محمدی به جای خود، بیان کرد: چنین چیزی نشنیده‌ام و همانطور که می‌گویید شایعه است. با من صحبتی درباره رفتنم نشده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار