معاون تجاری مخابرات منطقه آذربایجان شرقی از ارائه سرویس های اینترنت پرسرعت به همراه مکالمه رایگان تلفن ثابت در آذربایجان شرقی خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛شهبازی از آغاز و رونمایی اولین جشنواره "صد دانه یاقوت" با شعار " اینترنت خوب، مکالمه رایگان"، شرکت مخابرات از اول آذرماه در آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: شرکت مخابرات ایران در راستای ایجاد تنوع در سرویس های ADSL و جهت پاسخگویی به تنوع طلبی مشتریان کمپینی با عنوان "صد دانه یاقوت" را طراحی کرده است.

وی گفت:جشنواره شگفتی ساز "صد دانه یاقوت" شرکت مخابرات ایران از اول آذرماه سال جاری آعاز شده و تا اول بهمن ماه ادامه دارد علاقمندان می توانند  برای خرید و استفاده  از  تخفیفات این   جشنواره استفاده‌کنند.

وی افزوداین جشنواره اینترنت خوب و مکالمه رایگان داخل شبکه را به صورت توامان برای مشتریان فراهم می نماید.

وی ادامه داد: مشتریان قبلی نیز می توانند به همراه مشتریان جدید از بسته های این جشنواره خریداری کرده و از اینترنت با حجم بالا و سرعت بهتر بهره مند شوند.

شهبازی با بیان اینکه هیچ مشکلی در پهنای باند اینترنت استان وجود ندارد، گفت: بسته های ترافیکی یاقوت در این جشنواره به صورت بلندمدت، یک ساله و فوتون(کوتاه مدت) در حجم ها و قیمت های مختلف وجود دارند.

معاون تجاری مخابرات منطقه آذربایجان شرقی افزود: مشتریان می توانند با شماره گیری 2020 یا مراجعه حضوری به فروشگاه های معتبر و مراکز ADSL و یا از طریق سایت http://2020.eatc.ir/ در خصوص جزئیات بسته های ارائه شده در این جشنواره اطلاع حاصل کرده و در صورت تمایل خریداری کنند.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار