اردبیل؛

تداوم طرح اردوهای جهادی در اردبیل

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: با برنامه‌ریزیهای انجام شده و مشارکت دستگاههای مربوطه طرح اردوهای جهادی در اردبیل تداوم می‌یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سردار جلیل بابازاده در مراسم شکوه هجرت و اختتامیه اردوهای جهادی بسیج دانشجویی در اردبیل اظهار داشت: یکی از اولویتهای سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تداوم طرح اردوهای هجرت است که با برنامه‌ریزیهای انجام شده و همکاری دستگاههای مربوطه این طرح به طور همه‌جانبه در اردبیل تداوم می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه طرح اردوهای جهادی از اهمیت ویژ‌ه‌ای برخوردار است، افزود: این طرحها کمک بزرگی در بهسازی مدارس، محرومیت‌زدایی و عمرانی و آبادانی کشور داشته که نیاز است تمامی دستگاههای مربوطه در این زمینه همکاریهای لازم را داشته باشند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل از اختصاص 25 میلیارد تومان به طرحهای اقتصاد مقاومتی در استان اردبیل خبر داد و گفت: با وجود اینکه این اعتبار کم بود، ولی خوشبختانه توانسیتم گام بزرگی در عمران و آبادنی استان اردبیل و محرومیت‌زدایی مناطق محروم این استان برداریم.

سردار بابازاده تصریح کرد: امروزه دشمنان و استکبار جهانی با ترفندهای مختلف درصدد تضعیف جامعه هستند که در این زمینه مردم اردبیل هوشیار بوده و تمامی توطئه‌های دشمنان را به یاس و ناامیدی تبدیل کرده‌اند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ضمن عرض تسلیت به مناسب درگذشت آیت‌الله موسوی اردبیلی و استاد سلیم موذن‌زاده اردبیلی افزود: استان اردبیل در غم از دست دادن دو شخصیت بزرگ معنوی و علمی به سوگ و ماتم نشسته ولی یاد و خاطره این دو شخصیت والامقام هیچگاه از ذهن مردم فراموش نخواهد شد.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، تداوم ، طرح ، اردوهای ، جهادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.