شهروندان و مسافران غذای مصرفی خود را از رستوران های غیر بهداشتی تهیه نکنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، دکتر شیرافکن منفرد مسئول اداره دامپزشکی شهرستان محمودآباد، با توجه به وجود تعداد زیادی از این مراکز در شهرهای توریست پذیر مازندران، از شهروندان و مسافرین خواست غذای مصرفی خود را از مراکز معتبر و تحت نظارت بهداشتی تهیه کنند.

وی با بیان اینکه برخی از افراد سودجو با به خطر انداختن سلامت انسانها از مواد اولیه غیر بهداشتی استفاده می کنند، گفت: دامپزشکی استان با انجام بازدیدهای ادواری و نمونه برداری از گوشت و دیگر فراورده های خام دامی موجود در این مراکز و انجام آزمایشات، سلامت غذای عرضه شده را مورد بررسی قرار می دهد.

مسئول اداره دامپزشکی شهرستان محمودآباد با تاکید بر اینکه با همکاری دستگاه قضا و نیروی انتظامی، با متخلفین بهداشتی به شدت برخورد قانونی می شود، اعلام کرد اخیراً یک واحد رستوران در این شهرستان که از گوشت غیر بهداشتی و غیرحلال استفاده می کرد شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شد.

دکتر شیرافکن منفرد گفت: با پیگیری های انجام شده علاوه بر پلمپ و لغو مجوزهای فعالیت این واحد، متصدی این رستوران نیز به تحمل یکسال حبس تعزیری محکوم شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.