پروژه اکوتوریسم پارک ملی خبر ، گردشگری هنزا و بام کرمان با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، ابوالقاسم سیف‌اللهی معاون امور عمرانی استاندار کرمان در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان در استانداری گفت : پروژه اکوتوریسم پارک ملی خبر شهرستان بافت با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی کلنگ‌زنی می‌شود.

وی ادامه داد: سرمایه مورد نیاز برای اجرای پروژه گردشگری هنزاء و پروژه بام کرمان نیز توسط بخش خصوصی تامین می‌شود.

محمدرضا فتوت معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کرمان گفت : واحدهای واجد شرایط برای دریافت تسهیلات رفع موانع تولید در استان کرمان در سایت ثبت‌نام کرده‌اند.

وی بیان داشت: بیش از یک هزار میلیارد تومان تسهیلات برای واحدهای تولیدی استان کرمان به بانک معرفی شده و تاکنون 220 میلیارد تومان تسهیلات دریافت شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کرمان تصریح کرد: از پرداخت بانک‌های استان کرمان هنوز راضی نیستیم و باید پرداخت بیشتری به متقاضیان صورت گیرد.

حمید ذکاء‌اسدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان هم با اشاره به اینکه سه گروه زیر کمیته توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی استان کرمان تشکیل شده است، گفت: گروه توسعه اقتصاد دانش‌بنیان بحث فناوری و تجاری‌سازی را در دستور کار دارد.

وی یادآور شد: گروه توانمندسازی منابع انسانی نیز بر افزایش توان منابع انسانی تمرکز دارد و گروه گفتمان‌سازی و فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی نیز افکارسازی و توسعه فرهنگ اقتصادی را به عنوان هدف خود قرار داده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان از تصویب 56 پروژه در کمیته توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی استان کرمان خبر داد و افزود: این پروژه‌ها شامل 16 پروژه برش ملی و 40 پروژه پیشنهادی از سوی دستگاه‌های استان کرمان است که 34 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار