استاندار کرمان با تاکید براینکه استقلال و عزت جمهوری اسلامی ایران در سایه ایثار شهیدان، جانبازان و ایثارگران است، گفت: انقلاب اسلامی ایران با عنایت الهی و حضور و همت مردم از سختی های بزرگی عبور کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، علیرضا رزم حسینی که بعد از ظهر امروز به منظور حضور در مراسم هفتمین روز درگذشت حجت‌الاسلام عباس پورمحمدی به شهرستان رفسنجان سفر کرده بود، در ادامه با خانواده شهیدان محمدحسین و مجید زینلی در منزلشان دیدار و گفتگو کرد.

وی ضمن گفتگوی صمیمی با خانواده شهیدان زینلی ‏و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام، افزود: استقلال و عزت جمهوری اسلامی ایران در سایه ایثار شهیدان، جانبازان و ایثارگران ‏والامقام است.
رزم حسینی با تاکید بر ادامه راه و آرمان مقدس شهیدان و ایثارگران، یادآورشد: انقلاب اسلامی ایران علارغم دشمنی ها، با عنایت الهی و حضور و همت مردم از سختی های بزرگی عبور کرده است و بی‌تردید می توان با الگو گرفتن از خاندان رسالت بر مشکلات غلبه کرد.
به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، در این دیدار استاندار کرمان با اهدای یک جلد کلام الله مجید و لوح تقدیری به رسم یادبود، از خانواده شهیدان والامقام زینلی به عنوان اسوه های صبر، ایثار و مقاومت تجلیل کرد.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار